فائزون|دستگیری تعدادی از عناصر گروهک جیش‌الظلم توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق

روابط‌عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد:

دستگیری تعدادی از عناصر گروهک جیش‌الظلم توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق

رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در روز‌های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.

کدخبر : 37856 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۴|۰۹:۱۸

به گزارش فائزون به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، رزمندگان این قرارگاه در روزهای گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک‌های تروریستی شدند.

بر اساس این گزارش فراجای سیستان و بلوچستان موفق به ضربه زدن به یکی از باندهای مهم سلاح و مهمات در جنوب شرق گردید که از این باند تعداد ۱۵۴ قبضه سلاح جنگی و مقادیر قابل متنابهی مهمات کشف و ضبط گردید و تعداد ۲ نفر از افراد شاخص این باند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. 
در این گزارش آمده است؛ در همین رابطه سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز یکی دیگر از شبکه‌های قاچاق سلاح جنگی به داخل کشور را منهدم و تعداد ۷۰ قبضه سلاح از این باند کشف نمود و ۲ نفر از اعضای باند در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردیدند. 
همچنین رزمندگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز تعداد ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم را که قصد ورود به کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل نمود.
انتهای پیام/ خ

ارسال نظر






captcha
ارسال