فائزون| انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش:

انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش گفت: انقلاب اسلامی میراث گرانقدر شهدا برای ما است که باید با تمام وجود پاسدار این میراث باشیم.

کدخبر : 37744 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳|۰۹:۲۱

 

به گزارش فائزون؛‌ علیرضا تمندانی ریگی  در گفتگو با خبرنگارتفتان ما، به  اهمیت نقش شهدا در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور اشاره کرد و بیان کرد: اگر امروز در کشور امنیت و اقتدار وجود دارد مرهون ایستادگی و شجاعت شهدایی است که چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از جنگ همیشه در خط مقدم دفاع از کشور جان شیرین خود را سپر کرده و از کیان مملکت اسلامی دفاع کردند.

وی اظهار کرد: برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدا، ترویج و فرهنگ سازی زندگی به سبک شهدا و تبیین آرمان‌های والایی که شهدا بخاطر حفاظت از آن‌ها جنگیدند نقش مهمی در ترویج و تقویت روحیه شهادت طلبی در بین جوانان دارد.

تمندانی ریگی افزود: جوانان به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر سازنده در کشور نقش مهمی در تبیین و گسترش فرهنگ شهادت و تبیین رسالت اصلی شهدا بر عهده دارند دانش آموزان و دانشجویان با کسب علم و دانش همگام با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی می‌توانند سازندگان نظامی مقتدر بر پایه ایمان به خدا و پیروی از خط ولایت باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش با اشاره به اینکه همه مسؤلین در هر سمت و مسؤلیتی مدیون خون شهدا هستند گفت: مسؤلین و مدیران باید در راه خدمت با پیروی از اندیشه‌های والای شهدا خدمتگزارانی صدیق و واقعی برای مردم و انقلاب باشند.

وی در پایان اقتدار، استقلال، و آزادی کشور را مدیون و مرهون ایثار شهدا دانست و بیان کرد: اگر وجود غیور مردان همیشه زنده تاریخ که شهدا هستند نبود مسلما امروز این اقتدار و عظمت را در عرصه‌های مختلف بین المللی نداشتیم

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال