فائزون|۳۵دانش آموز نخبه خاشی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش:

۳۵دانش آموز نخبه خاشی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش گفت: ۳۵ دانش آموز نخبه این شهرستان با هدف آشنایی با مناطق عملیاتی و ایثار و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناطق جنگی اعزام شدند.

کدخبر : 37726 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰|۰۸:۳۳

به گزارش فائزون، احمد محرابیان  در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: دانش آموزان و جوانان به‌عنوان سرمایه‌های انسانی و آینده سازان این مملکت باید با فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان دوران جنگ آشنا شوند.
 
وی با بیان اینکه ۳۵ دانش آموز نخبه خاشی در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند تصریح کرد: نسل جوان و دانش آموزان جانفشانی و دلاوری‌های غیور مردان این سرزمین را درک ندیدند لذا برای آشنایی و تبیین ارزش‌های انقلاب دانش آموزان به مناطق جنوب اعزام شدند.


وی افزود: با توجه به هجمه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان امروز تبیین و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت مهم برای همه می باشد چرا که این انقلاب با فداکاری و ایثار خون هزاران جوان به ثمر رسیده است.

وی به نقش دانش آموزان در دوران جنگ اشاره و بیان کرد: دانش آموزان در دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند که با همکاری سایر اقشار و ایمان به خدا پشتیبانی و استقامت ملت توانستیم بر ابرقدرت‌های آن زمان پیروز شویم.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال