فائزون| بدانید که راه قدس از کربلا می‌گذرد

کدخبر : 37723 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰|۰۸:۱۸

به گزارش فائزون، شهید حیدر عسکری متولد دوم آذر ۱۳۴۷ در شهرستان زاهدان در تاریخ ۲۸ اسفندماه سال ۶۳ در دجله بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید پیکر پاک این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زابل آرام‌گرفته است.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
و کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید؛ بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.
 زندگی گاهی تلخ است و گاهی شیرین من تنها تلخ آن را نچشیده‌ام؛ اما گوشه‌ای از آن را نظاره کردم و با وجود خود حس نموده‌ام. در خانواده‌ای مستضعف بزرگ شده‌ام و در دورافتاده‌ترین نقطه از کشور اما روحیه چرا که هدفم چیزی دیگر بود و باید شیرینی این جهان را هم چشید و باید عاشق شده و مزه آن را چشید، به‌قول‌معروف که می‌فرماید:
 عاشق چو شوی خون‌جگر باید خورد                 زهر را هم چو شکر باید خورد

 چون هدف والاست، پس باید مشکلات را تحمل کرد. برای رسیدن به هدف زندگی مبارزه با این مشکلات چاره کار است و مبارزه یعنی سراسر زندگی و خداوند می‌داند که از آتش‌داغ وجودم زبانه می‌کشد. پس برای آن وصیت می‌نویسم که ذره‌ای آتش‌دلم را بازگو کنم، تا شاید مورد رحمت حق قرار گیرم. خدایا رحمتت را شامل حال گناهکاران گردان، تا شاید ما هم پیش رفقا و دوستان و همان دوستانی که خجالت می‌کشم اسم آنها را ببرم، روسفید باشم. خدایا باعدالت رفتار مکن با ما بندگان گنهکار.

 خدایا نمی‌دانم چه مرگی در انتظارم است؛ ولی راضی‌ام به رضای تو. امیدوارم تا گناهانم را نیامرزیدی از این دنیا نبری. خدایا عشق خودت را در دل‌های ما بندگانت آن‌چنان قرار بده که از هرگونه خطایی مصون باشیم.

خدایا بندبند وجودم اقرار می‌کند که شایسته‌ترین معبود تویی. پس شهادت می‌دهم که محمد فرستاده توست و علی دوست توست و اسلام آخرین دین و قرآن آخرین کتابی است از طرف خدا بر رسول دوستش می‌دارم و می‌کشمش و حدیثی است «هر کس مرا طلب کرد مرا می‌یابد و هر کس مرا یافت مرا می‌شناسد و هر کس مرا شناخت مرا دوست می‌دارد و هر کس مرا دوست می‌دارد عاشق می‌شود و هر کس عاشق من شد، عاشق او می‌شوم و هر کس عاشق من شد او را می‌کشم و هر کس را من کشتم خون‌بهای او بر من واجب است هر کس خون‌بهایش بر من شد، من خون‌بهای اویم».

ببینید ای مردم مقام شهید چقدر بالا است، خوشا به حال کسی که شهید خالص است. خوشا به حال کسی که خدا خون‌بهای او می‌شود و از این پست آخرین و بالاترین مقام معنویت شهید است. پس جوانان به ندای حسین و آرای لبیک‌گویید که اگر جواب [لبیک] گفتید و به جبهه آمدید، هر لحظه امکان شهیدشدن شما است و هر لحظه خدا آماده است که خون‌بهای شما شود.

وصیتم: راه شهدا را ادامه دهید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و بدانید که راه قدس از کربلا می‌گذرد در دعاهای خود بعد از نماز امام را دعا کنید و از خدا بخواهید که فرج اما زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) را برساند.
خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگه‌دار.

 به امید پیروزی رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcf0vdytw6dt1a.igiw.html

ارسال نظر






captcha
ارسال