فائزون|برماست که اسلام را یاری نماییم

وصیت‌نامه شهید؛

برماست که اسلام را یاری نماییم

شهید حسین ضامن در وصیت‌نامه خودنوشت: ما پرورش‌یافتگان مکتب حسین بن علی (ع) هستیم، برماست که اسلام را یاری نماییم.

کدخبر : 37700 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۳|۱۱:۲۲

به گزارش فائزون؛  شهید حسین ضامن شهید حسین ضامن در ۲ بهمن سال ۳۹ در شهرستان بیرجند متولد شد و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت سال ۶۵ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.
این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
«ولَا تَحسبنَّ الَّذینَ قُتلُوا فی سبِیلِ اللَّه أَمواتًا بلْ أَحیاء عنْد ربهِم یرْزقُونَ»
مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده‌اند؛ بلکه زنده‌اند و در نـزد پروردگارشـان روزی می‌خورند.
 
با سلام به محضر بقیةالله اعظم ارواح الفداء و نایب برحقش خمینی کبیر و بـا سـلام بـه شهیدان گران‌قدر انقلاب اسلامی بنا به ادای وظیفه شرعی، بر آن شدم تا چندجمله‌ای به‌عنوان وصیت‌نامه بنویسم. امیدوارم قبول و رضای خداوند منـان قـرار گیـرد. بـدواً عـرض سلام به محضر پدر و مادر بزرگوارم. باید بگویم به‌منظور ادای دیـن خـود بـه اسـلام و مسلمین و لبیک گفتن به ندای امام امت تصمیم گرفتم با توجهات الهـی جهـت مبـارزه بـا دشمنان اسلام به جبهه‌های نبرد عزیمت نمایم. امروز که استکبار جهانی با تمام موجودیـت خود در مقابل اسلام و مسلمین صف‌آرایی کرده و با کمال وقاحت توسط جنگنده‌های صدام به میهن اسلامی ما حمله‌ور شده است، به‌عنوان یـک فـرد مـسلمان و مقلـد حضرت امام خمینی نمی‌توانستم نظاره‌گر پرپر شدن جوانان عزیز مـیهن اسـلامی تـصرفات جدید به میهن اسلامی باشم و در خانه بمانم این امر مرا به آن واداشت که بـه نـدای «هـل من ناصر ینصرنی» حسین زمان امام امت لبیک بگویم، به جبهه‌های نبرد نور علیه ظلمت عزیمت نمایم.
امیدوارم مورد رضایت حق‌تعالی قرار گیرد. پدر و مادر عزیـزم بنـده حقیـر فرزند خوبی برای شما نبودم و هرگز نتوانستم وظیفـه فرزنـد شایـسته را آن‌طور کـه خـدا خواسته باشد، ایفا نمایم؛ لذا شما را به ائمه معصومین قسم می‌دهم، بنـده حقیـر را ببخشید و مورد عفو خود قرار دهید. امیدوارم با محمد (ص) محشور شوید ان‌شاءالله.
 
مسلمین عزیز ما پرورش‌یافتگان مکتب حسین بن علی (ع) هستیم و نمی‌توانیم شـاهد ضد اسلام و مسلمین باشیم؛ بنابراین بر ماست که با الهام از مکتب حیات‌بخش اسـلام و پیروی از فرمایشات حضرت امام خمینی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته باشیم. اسلام را یاری نماییم. خدمت برادران غلامحسن و محمد و معصومه عزیـزم، مریم، مرضیه زهرا و زهره سلام عرض می‌کنم و امیدوارم با حفظ سنگرهای الهی خود، به‌سوی صلاح و رستگاری حرکت نمایید. «والسلام»
 
انتهای خبر/ س

 

ارسال نظر






captcha
ارسال