فائزون|از تمام مردم حزب‌الله می‌خواهم که راه انبیا را ادامه دهند

وصیت‌نامه شهید؛

از تمام مردم حزب‌الله می‌خواهم که راه انبیا را ادامه دهند

شهید سید محمدعلی طباطبایی در وصیت‌نامه خودنوشت: از تمام مردم حزب‌الله می‌خواهم که راه انبیا را ادامه دهند.

کدخبر : 37696 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱|۱۰:۱۴

 

به گزارش فائزون، شهید سید محمدعلی طباطبایی در ۲ آذرماه سال ۱۳۱۶ در زابل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۵ دی‌ماه سال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والا مقام در وصیت نامه خود نوشته است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 آن کس که تو را شناخت جان را چه کنـد فرزنـد و عیـال و خانمـان را چـه کنـد دیوانــه کنــی هر دو جــانش بخــشی دیوانـه تـو هـر دو جهـان را چـه کنـد.

 سلام بر حسین (ع) و یارانش که در راه خدا خون خویش را دادند و درخت اسلام را برای پیروانش آبیاری کردند و ما که پیرو حسین (ع) باشیم باید حسین‌وار راهش را ادامه داده و درخت تنومند اسلام را با خون خویش آبیاری کنیم و از فرزندانم می‌خواهم راه مـن را ادامه داده، تا ظهـور امام‌زمان (عجل‌الله تعـالی فرجـه الـشریف) ادامـه دهنـد.

  فرزنـدم سید ابوالفضل از تو می‌خواهم نماز و روزه قرضی دارم برای من بجـا آوری و اگـر کـسی پیدا شد از پدرت قرضی می‌خواهد ادا نمـایی و از امـوالی کـه از مـن مانـده بـین شـما و برادرتان و خواهرتان مساوی تقسیم نمایی و برایم طبق قـانون کـه بـین مـردم رواج اسـت خرج نمایی نه آن‌قدر زیاد. پسرم از شما می‌خواهم راه مـرا ادامـه داده و پیـرو راه جـدتان حسین بن علی (ع) باشی و از شما می‌خواهم که در نماز و عبادت که خـدا امـر فرمـوده هیچ‌وقت کوتاهی نکنی و طبق گفته مادرتان عمل کنید، تا روزی که مادرتـان زنـده اسـت، هیچ‌کس از شما حق دخالت در زندگی من را ندارد.

  در مــسلخ عــشق جــز نکــو را نکــشند و به صــفتان زشت‌خو را نکــشند و از تمام مردم حزب‌الله می‌خواهم که راه انبیا را ادامه دهند. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکات.

  انتهای خبر/ س

ارسال نظر






captcha
ارسال