فائزون|رونمایی از بازی موبایلی «هاتف» محصول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در رویداد ملی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان خبرداد؛

رونمایی از بازی موبایلی «هاتف» محصول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در رویداد ملی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان از رونمایی بازی «هاتف» در آیین افتتاحیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

کدخبر : 37659 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۰|۰۸:۲۲

به گزارش فائزون؛ محمدهادی طهرانی مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری عصرهامون بیان کرد: بازی «هاتف» در سبک تیراندازی یا شوتر اول شخص است و روایتگر نبرد و رشادت سرداران و سربازان دلیر ایرانی از جنگ تحمیلی تا مقابله با تروریست‌های مناطق مرزی است؛ آنجا که حس میهن‌دوستی و عرق وطن‌پرستی مردان و زنان ایرانی زبان زد دنیا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه داستان این بازی با کمی الهام‌گیری از اتفاقات واقعی روایت می‌شود، افزود: در یک‌کلام، در "هاتف" تلاش بر دیده‌شدن نعمتی به نام امنیت دارد که در زندگی روزمره از تأثیر آن ممکن است غافل شویم. 
 
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان تصریح کرد: سال گذشته هم از یک بازی و همچنین نرم‌افزار تولید شده در مرکز متنا سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان در سومین دوره این رویداد ملی رونمایی شده بود.
 
گفتنی است؛ ۲ تیم تولید محتوا از سیستان و بلوچستان در مرحله نهایی رویداد با تیم‌های اعزامی از سایر استان‌ها از ساعت ۱۶ امروز تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه به رقابت می‌پردازند و مراسم اعلام برگزیدگان و تجلیل از فعالان فضای مجازی کشور روز چهارشنبه در پایتخت  برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/ خ http://asrehamoon.ir/vdcizwazut1aw32.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال