حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

کد مطلب: 37610  |  تاريخ: شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱  |  ساعت: ۱۰:۲۶


حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

علیرضا شهنوازان گفت : سردار سلیمانی یک نماد نبوده بلکه یک نهاد است انسانی با تمام شاخصه های برتر که ممکن است در وجود یک انسان تبلور پیدا کنند.

به گزارش فائزون به نقل از  تفتان ما،  علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان با توجه به روز جهانی مقاومت و شهادت سردار رشید اسلام و قهرمان تا ابد زنده تاریخ این مرز و بوم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در تفکر شهید سلیمانی مذهب و قومیت هیچ جایگاهی نداشت چیزی که اهمیت داشت انسانیت بود ترس از خدا، صداقت و مردمی بودن سردار باعث محبوبیت این شخصیت در بین مردم شد.

فرماندار تفتان گفت: سردار شهید با توجه به خدمات ارزنده ای که در طول عمر با برکت خود هم برای اسلام و هم برای انقلاب انجام داد کمک قابل توجهی به برقراری امنیت در منطقه و گسترش اسلام کرد وی شخصیتی فرا ملی بودکه به هیچ حزب و جناح خاصی تعلق نداشت متعلق به همه مردم بود.

وی افزود: در مکتب و تفکر سردار سلیمانی هیچ فرد و شخصیتی فرق نداشت سردار همه سنین با همه سلیقه ها را مانند خانواده خود میدانست و در راه حفظ و امنیت و آرامش برای همه تلاش میکرد جوانان ما با مطالعه وصیت نامه شهید میتوانند رهرو اندیشه ها و مکتب این شهید والا مقام عرصه مقاومت باشند.

این مقام مسئول به شخصیت و ویژگیهای سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: چیزی که از سردار یک قهرمان فراملی و جهانی ساخت اخلاص، صداقت، پیرو ولایت بودن این شهید است سردار با پیروی و قرار گرفتن در خط مقدس فرمایشات مقام معظم رهبری و اطاعت از آن در راه اعتلای اسلام و انقلاب و همچنین مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم توانست برای همیشه  در یادها ماندگار شود.

شهنوازان به شهادت سردار بدست آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: با شهادت سردار هزاران قاسم سلیمانی دیگر متولد شد و تفکر و مکتب او برای همیشه جاودانه شد.

انتهای پیام/



چاپ خبر