فائزون| مکتب سلیمانی، رهایی ساز و نجات بخش در مقابل هجمه های دشمنان است

در مراسم اولین سالگرد شهدای امنیت فاطمی:

مکتب سلیمانی، رهایی ساز و نجات بخش در مقابل هجمه های دشمنان است

سردار غلامرضا احمدی، همرزم شهید قاسم سلیمانی گفت: مردم به حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک فرد نگاه نکردند بلکه به عنوان مکتب رهایی ساز، سعادت بخش و نجات بخش در مقابل هجمه های پیش روی ملت و جامعه اسلامی نگاه می کنند.

کدخبر : 37594 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۲|۰۸:۱۰

به گزارش فائزون، غلامرضا احمدی، همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اولین سالگرد شهدای امنیت فاطمی بیان کرد: جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهیدان عالی مقام در این جنگ ترکیبی اخیر سپر بلای امینت مردم شدند و دقایع پایانی عبور از این فتنه بزرگ ترکیبی دشمنان انقلاب و اسلام را پشت سر می گذاریم.

احمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در چهاردهمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: ملت ما هم به تاسی از رسول خدا(ص) سر دوراهی های مهم که شبیه خون و غارت فرهنگی گمراه کننده رسانه های قدرتمند دشمنان ادراک جامعه را از مفاهیم ارزشی عوض می کند به بعضی از حوادث عصر ما یادآوری می کند برای جوانان و ملت که گرفتار این فضا تاریک نشوند.

این همرزم ادامه داد: حادثه شهادت حاج قاسم سلیمانی و توجه بیش از 25 میلیون مردم مومن که زیر تابوت این بزرگوار را گرفتند، بیانگر اینست که مردم به حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی به عنوان دو فرد نگاه نکردند بلکه به عنوان مکتب رهایی ساز، سعادت بخش و نجات بخش در مقابل هجمه های پیش رو ملت و جامعه اسلامی نگاه می کنند.

احمدی اذعان کرد: مقام معظم رهبری در 18 دی ماه سال 1398 پنج روز بعد از شهادت حاج قاسم دیداری با مردم قم داشتند که فرمودند؛ ما می توانیم به برکت ایمان و ملت دینی کارهای بزرگ را انجام دهیم، شهادت حاج قاسم سلیمانی انقلابی به پا کرد دنیا را تکان داد و مسیر تاریخ کشور و منطقه را تغییر داد و شاید جرات کنم بگویم مسیر تاریخ دنیا را تغییر داد.

همرزم گفت: با شهادت حاج قاسم مسیر تاریخ و کشور ما تغییر کرد که بعدها قضاوت خواهد شد که چه کرده است با این چشم به حاج قاسم نگاه کنید که این بزرگواربه شدت انقلابی و پایبند انقلاب و خط مقدم بودند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی نقشه های آمریکا در غرب آسیا را بهم زد، شهادت ایشان نشان داد که انقلاب و راه امام زنده و ارزش ها و ولایت ها زنده هستند، 25 میلیون نفر با هدایت چه کسی زیر تابوت او آمدند با اخلاص، فداکاری و ایثار در میدان سختی ها برای مردم به میدان تکریم حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر






captcha
ارسال