فائزون|حضور شهدا روشنگری و مسئولیت پذیری را به انسان‌ها یادآوری می‌کند

در مراسم تشییع شهدای گمنام مطرح شد؛

حضور شهدا روشنگری و مسئولیت پذیری را به انسان‌ها یادآوری می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه علیاتی لشکر ۸۸ زرهی نزاجا زاهدان گفت: وجود شهدای عزیز روشنگری و باعث روشن شدن و احیای دل های ما است و مسئولیت پذیری را به انسان‌ها یادآوری می‌کنند.

کدخبر : 37573 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۷|۱۲:۱۱

به گزارش فائزون به نقل از  زاهدنیوز، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در مراسم تشییع شهدای گمنام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: امروز شهدای عزیز ما در ظاهر و به نام گمنام ولی در باطن در محضر الهی و در عرش و ملکوت دارای اسم و رسم و قرب الهی میهمان شهر زاهدان هستند، وجود این شهدای عزیز یک نوع ذکر، روشنگری و باعث روشن شدن و احیای دل های ما است.
وی افزود: شهدا به ویژه شهدای گمنام که مصادف با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میهمان شهر زاهدان هستند برای ما یک نوع ذکر و یادآوری است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما در قبال و خون شهدا مدیون و مسئول هستیم و فردای قیامت در محضر الهی باید جوابگو باشیم.
وی تصریح کرد: مراسمات ملی و مذهبی و مراسماتی که برای شهدا برگزار می شود یک نوع درس، تذکر و روشنگری برای ما است و خدا را شاکریم که خداوند این نعمت را به نظام اسلامی ایران عطا کرد که هر چند مدت یکبار شهدای عزیز با حضورشان، دل های ما را زنده می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین جوکار گفت: کوچکترین حقی که شهدا به گردن ما دارند این است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم یعنی در اوقات روزانه اگر عمل و کاری انجام می دهیم باید حواسمان به اعمالمان باشد که خداوند، ائمه اطهار علیه السلام و شهدا ناظر و گواه بر اعمال ما هستند.
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcce0qs02bqpp8.ala2.html

ارسال نظر






captcha
ارسال