فائزون|«سنگر جبهه و مدرسه را خالی نکنید»

وصیت نامه شهید«حمید نوری»:

«سنگر جبهه و مدرسه را خالی نکنید»

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «حمید نوری» آمده است: اگر مى توانید به جبهه بیایید و اگر نمى توانید سنگر مدرسه را خالى نکنید چون مدرسه هم یک جبهه است و از این طریق می‌توانید مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام بزنید.

کدخبر : 37411 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۶/۱|۰۸:۰۶

 

 

 

به گزارش عصر هامون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «حمید نوری» در دوم مهرماه سال ۱۳۴۸ در خانواده‌ای مذهبی در زابل دیده به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا دوم راهنمایی ادامه داد و سپس عازم جبهه‌های جنگ شد.

سرانجام این شهید در ۱۵ بهمن سال ۱۳۶۵ در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد. 

در وصیت نامه این شهید می‌خوانیم:

با درود و سلام فراوان به مهدى زمان و نایب برحق و امام امت شهیدپرور.

وصیتى که دارم این است که امام عزیزمان را تنها نگذاریـد مثـل امام حسین (ع) که تنها ماند. خدا را شکر مى کنیم که به جبهه آمدم و توانستم دینى را که به اسلام داشتم ادا کنم.

مادر جان و پدر عزیزم اگر خدا مرا لایق شهید شدن بداند و من به آروزى خود رسیدم، از شما خواهش دارم در جلوى دشمنان اسلام صبر و استقامت کنید. بسیار گریه نکنید زیرا دشمنان از شـکوه و زارى شما خوشحال مى شوند.

مادر جان و پدر عزیزم کاش مى توانستم زحماتى را که براى من کشیده اید ادا کنم. از شما طلب بخشش دارم. مادر از قول من به تمام دوستان و رفقایم سـلام برسـانید و بـه آنها بگویید که اگر مى توانید به جبهه بیایید و اگر نمى توانید سنگر مدرسه را خالى نکنیـد چـون مدرسه هم یک جبهه است، و از این طریق میتوانید مشت محکمی به دهان دشمنان اسـلام بزنید.

مادرجان بعد از من انشاءاالله زندگى شما به خوشی و خرمى بگـذرد و هـیچگونـه نـاراحتى نداشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال