فائزون|رزمایش گروه های جهادی در مناطق عشایری سیستان وبلوچستان

همزمان با دهه اول محرم انجام شد؛

رزمایش گروه های جهادی در مناطق عشایری سیستان وبلوچستان

حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اجرای رزمایش گروه‌های جهادی در ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در مناطق عشایری استان خبرداد.

کدخبر : 37396 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۵/۲۴|۰۸:۰۷

به گزارش فائزون؛ حسین فروغی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه خدمت بی منت بسیج در عرصه های مختلف مرهمی بر آلام نیازمندان است، بیان کرد: با ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین و سازمان بسیج عشایری کشور با رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی و ایجاد امید، سازمان بسیج عشایری سیستان و بلوچستان اقدام به ارائه خدمت بی منت در مناطق عشایری کرد.

وی از اجرای رزمایش گروه های جهادی با رمز یا ابا عبدالحسین علیه السلام خبر داد و گفت: رزمایش فوق با همت حوزه های مقاومت و پایگاه ها جهت خدمت برای مردم با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در عرصه های مختلف انجام شد.

به گفته این مقام مسئول؛ این خدمات بی منت در قالب مرمت و باسازی منازل عشایر، مرمت، بازسازی و زیبا سازی مدارس عشایری، توزیع کمک مومنانه در قالب بسته های معشیتی، توجه به سلامت، واکسیناسیون دام، آبرسانی، احیاء قنوات، حفر چاهک و ایجاد آبشخور دام، توزیع آرد و نهاده های دامی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر سازمان بسیج عشایری استان افزود: خدمت به عشایر نه تنها بی منت است؛ بلکه افتخار تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcaywn6049nmi1.k5k4.html

ارسال نظر






captcha
ارسال