فائزون|برگزاری جلسه امور روحانیت سیستان و بلوچستان در «زاهدان»

برگزاری جلسه امور روحانیت سیستان و بلوچستان در «زاهدان»

جلسه هم اندیشی امور روحانیت سیستان و بلوچستان در خصوص ماموریت حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

کدخبر : 37276 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۲۴|۰۷:۳۷

به گزارش فائزون به  نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه هم اندیشی امور روحانیت سیستان و بلوچستان در خصوص ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان امروز در محل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «غلام نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهارداشت: از همان ابتدای انقلاب، روحانیون شیعه و سنی برای ایران اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی افزود: شهید مولوی حسین بر جزو اولین شهدای روحانی سیستان و بلوچستان بود که برای دفاع از انقلاب جان خود رافداکرد. به طلب گرفتن خون این شهید والامقام، ۳۳نفر دیگر از نیروهای ژاندارمری نیز شهید شدند.

سردار کوهکن با اشاره به اینکه موتور محرکه انقلاب، دوران دفاع مقدس بوده است، عنوان کرد: امروزه فضای مجازی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و سعی دارند با تمام توان به مقابله با ایران اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بپردازند. مردم کشور ما باید مانند همیشه بیدار و آگاه باشند و با قدرت برای حمایت از نظام و انقلاب اسلامی بایستند.

«سرهنگ محمد علی میری» جانشین مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: ایران اسلامی ۴هزار شهید روحانی دارد که ۵۰ شهید روحانی از سیستان و بلوچستان هستند.

وی افزود: شهرستان دلگان در تعداد شهدای روحانی رتبه اول را در جنوب شرق کشور دارد که باعث افتخار این استان است.

سرهنگ میری عنوان کرد: باید برای نقش شهدای روحانی در دفاع مقدس آثار فرهنگی مختلف و متناسب با ذائقه مخاطب تهیه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال