فائزون|برپایی نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی در خاش

برپایی نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی در خاش

همزمان با گرامی‌داشت دهه فجر، نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی در دانشکده صنعت و معدن خاش سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

کدخبر : 36938 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۷|۰۸:۲۵

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی در دانشکده صنعت و معدن خاش سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

«محمدحسین دهقان» رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: دهه مبارک فجر نماد اراده ملت عدالت‌طلبی است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی از جمله استقلال و آزادی در برابر خودکامگی و استبداد ایستادند و بدون تردید پایداری و ایستادگی ملت قهرمان ایران الگویی برای آزادی خواهان جهان قلمداد می‌شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی با همکاری امور فرهنگی دانشکده صنعت و معدن، وزارت فرهنگ و ارشا اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بسیج دانشجویی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دانشکده راه‌اندازی شده است.

دهقان اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با بیش از ۱۰۰ قطعه عکس از انقلاب و مطبوعات سال ۵۷، به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی بر لزوم تبیین و اهداف انقلاب اسلامی در بین مردم به ویژه نسل جوان جامعه تاکید کرد و افزود: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در این راستا، یکی از ابزارهای اساسی در تحقق این مهم است.

رئیس دانشکده صنعت و معدن خاش ادامه داد: نقش رسانه‌ها ومطبوعات در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار برجسته و تاثیرگذار بود و اصحاب رسانه با تنویر افکار عمومی نقش مهمی در این پیروزی تاریخی وسرنوشت ساز بر عهده داشتند.

دهقان با بیان این‌که این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برای بازدید علاقمندان دایر است، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن و شب شعر انقلاب، برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب و محفل انس با قرآن کریم را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در دانشکده صنعت و معدن خاش برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال