فائزون|شهید حاج قاسم میرحسینی افتخار سیستان و بلوچستان است/ نتیجه صبر و استقامت پیروزی است

امام جمعه شهرستان چابهار:

شهید حاج قاسم میرحسینی افتخار سیستان و بلوچستان است/ نتیجه صبر و استقامت پیروزی است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی،گفت: شهید میرحسینی کسی است که رهبر انقلاب در خصوص او فرمودند: ((سیستان و بلوچستان با نام حاج قاسم میرحسینی شناخته می شود.))

کدخبر : 36906 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۹|۰۹:۵۱

به گزارش فائزون به نقل از  چهاربهاران؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام بهمن ماه گفت: این ماه یادآور خاطرات و حماسه عظیم ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) است، که انشاالله این ایام الله را با عظمت برگزار کنیم.

 وی با بیان اینکه مجالس روضه و هیئت از زمان خود ائمه معصومین (ع) برگزار می شود،خاطرنشان کرد: در مجالسی که در زمان ائمه معصوم برگزار می‌شد درباره ذکر فضائل مربوط به اهل بیت (ع) سخن گفته می‌شد و به همین علت روضه ها و مداحی ها باید دقیق باشد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب هیئت های انقلابی بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند.

 امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دشمنان اسلام با هزاران متخصص هنر و رسانه و ارتباطات همچنین پشتیبانی های انبوه مالی و امنیتی برای تضعیف ایمان مردم در تلاش هستند و مداحان و هیئت ها باید با روشنگری این جنایت آنها را خنثی کنند.

 امام جمعه شهرستان چابهار با تشکر از سپاه جهت برگزاری یادواره شهید حاج قاسم میرحسینی افزود: حاج قاسم میرحسینی یکی از افتخارات استان ماست، کسی که جان و هستی اش را در نهایت اخلاص تقدیم اسلام و انقلاب کرد،این فضایل باید زنده بماند.

 نماینده ولی فقیه در شهرستان چابهار با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور،اظهار کرد: به علت تحریم کسی به ما واکسن نمی داد اما امروز واکسن تولیدی کشور ما خواهان زیادی دارد.

 وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن ماه رجب خاطرنشان کرد: اهمیت ماه رجب بر کسی پوشیده نیست و از این فرصت باید برای دعا استفاده کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال