فائزون|برای تحقق اهداف باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم

سردار شفائی:

برای تحقق اهداف باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: خواهران و برادران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهان ولایت در گام دوم انقلاب مطالعاتی را از همه ما دارند و فرامینی را صادر کرده‌اند شک نداریم جهت تحقق اهداف عالی و فرامین مبارک باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم.

کدخبر : 35853 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۳|۱۰:۱۰

به گزارش  فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، هفتمین یادواره شهدای ورزشکار سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و خانواده شهدا در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سردار پاسدار «احمد شفائی» فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و نام شهدا ورزشکار استان اظهار داشت: شهدا مردانه ایستادگی و فداکاری کردن با بهترین شجاعت، سرمایه وجودی خود را تقدیم انقلاب کردن از نفس افتادن تا نظام از نفس نیفتد و مردم نفس بکشم.

وی گفت: از دلبستگی های مادی خود را دور کردند برای عزت اسلام و مسلمین خود را به خاک انداختند تا بدانیم در برابر خدا باید به خاک تعظیم کنیم.

این مسئول ادامه داد: باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش تلاش کنیم در شورای شهر اسلامی زاهدان و همه افرادی که کمک کردن در برپایی این یادواره باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنیم و تشکر میکنیم از همه افرادی که دعوت شهدا را لبیک گفتند امروز ما مهمان شهدای گرانقدر هستیم.

سردار شفائی بیان کرد: پدران و مادران شهدای عزیزی که در جهت تربیت و پرورش فرزندان خودشان تلاش کردند و جوانان غیور و انقلابی را پرورش دادند که در صفحه مدافعان انقلاب اسلامی قرار بگیرند و بعد از شهادتشان صبر و استقامت پیشه کردند و دشمنان قسم خورده اسلام را ناکام گذاشتند.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همسر محترمه شهدا که صبر کردند و درس ایثار  و استقامت به همه مردم عزیز دادند، از فرزندان شهدا  به جهت بردباری شان و استقامت شانتشکر می کنیم.

وی ادامه داد: قطع یقین هدف کامل ما نیست دور هم جمع شده ایم که هدف شهدا نیت شهدا راه شهدا را مرور کنیم وظیفه خودمان در این روز بتوانیم ادامه دهنده شهدا باشیم.

سردار شفائی بیان داشت: خانواده معظم شهدا و شهدای ما به شایستگی انجام وظیفه کرده اند، ایستادگی در مقابل دشمنانو اگر به وصیت نامه شهدا نگاه بیندازیم اکثریت شهدای عزیز ما به چند موضوع اصرار داشتند که اجرای احکام الهی، دفاع از اسلام و مسلمین ، دفاع از ولایت همراهی، احترام به والدین و توجه به نماز از موضوعاتی بوده است که پیوسته شهدای گرانقدر به همه ما یادآوری کرده‌اند.

این مسئول گفت: خواهران و برادران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فرماندهان ولایت در گام دوم انقلاب مطالعاتی را از همه ما دارند و فرامینی را صادر کرده‌اند شک نداریم جهت تحقق اهداف عالی و فرامین مبارک باید به سیره شهدا اهتمام ورزیم. باید درک کنیم که شهدا در مباحث اعتقادی و معنوی چه مدارج و مراحلی را دنبال کرده‌اند در حوزه دانش و علم از تاکیدات پیوسته مقام عظمای ولایت است که بارها رهبر فرموده اند تنها راه برون رفت از شرایط کنونی قوی شدن است قوی شدن تنها و تنها با اهتمام در حوزه علم محقق خواهد شد. رزمندگان در شرایط سختی که حاکم بود در عرصه های نبرد از علم آموزی غفلت نمی کردند.

سردار شفائی بیان کرد: در عرصه علم و دانش با همه ظرفیت خود تلاش کنیم آموزه‌های دین ما بر این موضوع اصرار دارد که فرمان ولی امر مسلمین است، سیره شهدای گرانقدر است در مباحث استقلال و آزادی مصادیق فراوانی داریم. امیدواریم به فضل الهی با همدلی و همراهی همه متولیان ای که عرصه این فرهنگ عظیم این فرهنگی که تنها راهکار برون‌رفت ما از مسائل و مشکلات است تلاش داشته باشند.

در پایان مراسم از خانواده شهدا ورزشکار و خبرنگاران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال