فائزون| یکی از کارهای دشمن تهاجم فرهنگی است

حجت‌الاسلام محامی:

یکی از کارهای دشمن تهاجم فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در تهاجم فرهنگی و فراتر از آن شبیخون فرهنگی، دشمن از همه ابزارها برای مقابله استفاده می‌کند که یکی از این ابزارها تقابل فرهنگی است و باید در این عرصه به دنبال کارهای زیربنایی مهم و تاثیرگذار باشیم.

کدخبر : 35847 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۳|۰۹:۴۲

به گزارش فائزون به نقل از  دفاع‌پرس از زاهدان، نخستین همایش «نماز سپاه سلمان» سیستان و بلوچستان با شعار «نماز قدرت و اقتدار معنویت در سپاه» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این همایش نماز را مهم ترین زیربنا و موثرترین کار در عرصه‌های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: در آیات قرآن و روایات و فرمایشات ائمه و بزرگان سیر و سلوک به اقامه نماز تاکیدات بسیار مهمی شده است. در تهاجم فرهنگی و فراتر از آن شبیخون فرهنگی دشمن از همه ابزارها برای مقابله استفاده می کند که یکی از این ابزارها تقابل فرهنگی است و باید در این عرصه به دنبال کارهای زیربنایی مهم و تاثیرگذار باشیم.

امام جمعه گفت: پرونده عمل مومن، تیتر آن نماز است و اگر نماز قبول شود سایر اعمال هم قبول می‌شود. در دستورالعمل‌های بزرگان براقامه نماز خصوصا نماز اول وقت تاکید شده است و نماز اول وقت همراه با خلوص یکی از عوامل عروج مومن به مقامات معنوی است.

وی برگزاری چنین همایش های را بسیار موثر و ثاتیر گذار عنوان کرد و بیان کرد: باید تلاش شود این همایش ها از قالب سازمانی به سمت مردمی سوق پیدا کند و مردم بصورت خود جوش به برپایی این همایش ها اقدام کنند. ما با عمل مان باید دعوت کننده به نماز باشیم همانطور که بسیاری از علمای بزرگ ما همچون آیت الله بهجت و سایر بزرگان با نمازشان مردم را به سمت اقامه نماز دعوت کردند.

در پایان این همایش از خانواده شهدا، برگزیدگان و منتخبین همایش نماز در رده‌های سپاه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال