فائزون|شهید امید قهقهایی

شهید امید قهقهایی

فائزون شهید امید قهقهایی رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: اطاعت از ولی امر مسلمین، اطاعت از خداوند لایزال است.

نام:امید

نام خانوادگی:قهقهایی

نام پدر:جهانگیر

محل تولد:زابل

تاریخ تولد:۱۳۴۹/۱/۱

تاریخ شهادت:۱۳۶۷/۴/۱۱

محل شهادت:شلمچه

تحصیلات:چهارم متوسطه

کدخبر : 3191 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۲|۱۴:۳۶

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید امید قهقهایی عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

براي پاسداري از دستاوردهایی که مدیون شهدا و جانبازان هستم دلیرانـه و شـجاعانه مقابلـه بـا استکبار جهانی واجب است.

در اطاعت از ولی امر مسلمین نباید کوچکترین غفلتی شود.

اطاعت از ولی امر مسلمین، اطاعت از خداوند لایزال است.

براي پیشبرد اهداف مقدس جمهوري اسلامی باید نه تنها از واجبات، بلکـه از مـستحبات خـود غافل نبود.

جوانان با تهاجم فرهنگی مقابله نمایند.

جوانان نگذارید دشمنان اسلام در مملکت ما با فرهنگ غلط خود تاخت و تاز کنند.

مردم ما هرگز فریب دسیسه هاي بیگانگان دشمن ستیز را نمیخورند.

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان

اینجانب به عنوان یک رزمنده و پاسدار حافظ نظام مقدس جمهوري اسـلامی، در ابتـدا بـه تمامی جوانان و در نهایت به تمامی آحاد ملت شریف ایران سفارشهایی دارم که امیـدوارم به حول و قوة الهی همۀ آنها مو به مو اجرا بشود، تا آیندگان ما بفهمنـد کـه گذشتگانـشان براي حفظ وجب به وجب خاك مقـدس خـود و پاسـداري از آیـین الهـی چـه مرارتهـا و سختیهایی را متحمل شدهاند. براي قابل تفهیم بودن هرچه بیشتر سفارشهاي خود آنهـا را (الاهم فی الاهم)  میکنم و در چند شماره ذکر مینمایم.

1 -براي آنکه از تمامی دستاوردهاي خود- که همه آنها را مدیون شهدا و جانبازانی هـستم که دلیرانه و شجاعانه در مقابل تمام استکبار جهانی ایستادهاند، پاسداري نمـاییم اطاعـت از ولی امر مسلمین بر تمامی آحاد ملت ایران واجب است. از آنجا کـه اطاعـت از ولـی امـر مسلمین، اطاعت از خداوند لایزال است در این خصوص نباید کوچکترین غفلتی شود که همانا دشمن تا دندان مسلح منتظر همین لحظه است.

2 -براي پیشبرد اهداف مقدس جمهوري اسلامی. باید نه تنها از واجبات بلکه از مستحبات خود غافل نبود. چون خداي نـاکرده کـوچکترین سـستی در ایـن مـورد دشـمن اسـلام را خوشحال میکند.

3 -پیروي بی چون و چرا از مسئولین محترم و دلسوز نظام جمهـوري اسـلامی بـر همگـان لازم و ضروري است. چون آنها صلاح مملکت را بهتر و بیشتر میفهمند ما باید از برنامه ها و بخشنامه هاي آنها استفاده لازم را ببریم و با پیروي از سخنان و رهنمودهاي آنها، دشـمن را بیش از پیش مأیوس نمایم.

4 -سخن من با جوانان هم سن و سال خود، این است کـه در ایـن برهـه حـساس زمـانی، حجاب خود را رعایت کنند و با تهاجم فرهنگی مقابله نمایند و نگذارند دشمنان اسـلام در مملکت ما با فرهنگ غلط خود تاخت و تاز کنند و افکـار شـوم و پلیـد خـود را در ذهـن جوانان نفوذ دهند.

 

5 -اما همه این موارد را میتوان در یک امر خلاصه کرد که آن، همـان پیـروي بـیچـون و چرا از ولایت مطلقۀ فقیه است.

اگرچه بیگانگان اسلام ستیز در این خصوص خیلـی تبلیغـات شـوم و دامنـه داري کـرده و میکنند که این اصل مسلم اسـلامی را نـوعی دیکتـاتوري مـذهبی جلـوه دهنـد، امـا کـور خواندهاند. مردم غیور ما هرگز فریب این دسیسه ها را نمیخورند و همچون گذشته از جان و دل باید از ولایت فقیه پشتیبانی کنند. چون استمرار ولایت یعنی پیروزي اسلام در عرصه جهانی.

6 -در نهایت از پدر و مادر خود به خاطر تشویقهاي مستمر رفتن به جبهه بینهایت تشکر میکنم. اگر تشویقهاي آنها نبود شاید مسئله به گونهاي دیگري رقم میخورد. اگر بـه مقـام رفیع شهادت رسیدم از خداوند بزرگ میخواهم که به پدر و مـادر مـن صـبر ایـوب عطـا فرماید. تا بتوانند فراق مرا تحمل کنند.

«والسلام»

امید قهقهایی

 

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر






captcha
ارسال