فائزون|شهید محمد قاسم زاده کنگان

شهید محمد قاسم زاده کنگان

این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: بر ماست که کمافی السابق با ادامه حضور جوانان عزیز به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم.

نام:محمد

نام خانوادگی:قاسم زاده کنگان

نام پدر:حسین

محل تولد:بیرجند

تاریخ شهادت:۱۳۶۵/۱۱/۲

محل شهادت:شبمچه

تحصیلات:لیسانس

کدخبر : 3170 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۲|۰۰:۱۰

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید محمد قاسم زاده کنگان عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

جهت اداي تکلیف جهاد علیه دشمنان اسلام و انسانیت راهی جبهه ها شدم.

در مدت حضور در جبهه در کنار جوانان پاك، مخلص و شجاع بسیجی درس ایثار، اخـلاص و عشق و بندگی حق آموختم.

بر ماست که کمافی السابق با ادامه حضور جوانان عزیز به دشمن فرصت تجدید قوا دهیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

«همانا خداوند از مومنان جانها و مالهایشان را به بهاى بهشت خریـد کـه اینـان در راه او مىکشند و کشته مىشوند». (قسمتى از سوره مبارکه توبه آیه 111)

اینجانب با شهادت به یگانگى حضرت حق جل جلاله و شهادت به رسالت پیامبر خـاتم محمدبن عبدالله  و جانشینى برحق حضرت علـى(ع)و یـازده فرزنـد گرامـیاش، پس از آن حضرت و با اعتقاد راسخ به ولایت فرمانده واقعى جبهه هـاى جنـگ حـق علیـه باطل یعنى صاحب العصروالزمان حـضرت حجـۀابـن الحـسن العـسکرى (عجـل الله تعـالی فرجه الشریف) و با اعتقاد به ولایت فقیه به ویژه در این زمان به رهبرى روح خـدا خمینـى بتشکن دام عزه در غیاب حضرت مهدى(عجل الله تعـالی فرجـه الـشریف) نکـاتى را بـه عنوان سفارش و توصیه به مردم مقاوم. صبور و حافظ انقـلاب اسـلامى و ادامـه دهنـده راه خونین شهدا متذکر مىگردم.

بنده حقیر و سرتاپا تقصیر با رحمت واسعه حق تعالى توفیق یافتم سـپاه بـزرگ محمـد را درك کنم و همراه سربازان پیامبر اکرم (ص) در تاریخ 10/9/65 جهـت اداى تکلیف جهاد علیه دشمنان اسلام و انسانیت راهى جبهه ها شدم و پس از مـدتى حـضور در جبهه در کنار جوانان پاك مخلص و شجاع بسیجى درس ایثار، اخلاص و عـشق و بنـدگى حق آموختم و اگر حق تعالى مرا بپذیرد از ایـن دانـشگاه بـىنظیـر فـارغ التحـصیل شـده و حاصل آموخته هایم توصیه هاى زیر است:

1 -اکنون که قریب 7 سال از شروع این جنگ نابرابر و تحمیلى با دنیاى کفر علیـه اسـلام عزیز مىگذرد. حقانیت و مظلومیت ما بر دوست و دشـمن آشـکار شـده اسـت و لـذا بـر ماست که کما فى السابق با ادامه حضور جوانان عزیز و ارسال کمکهاى مردمى به جبهه هـا به دشمن عفلقی فرصت تجدید قوا

ارسال نظر






captcha
ارسال