فائزون|شهید محمد حسن آهنگر

شهید محمد حسن آهنگر

فائزون شهید محمد حسن آهنگر رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است.دشمن اگر از مرز وارد شود که شده و شکستش حتمی است.

نام:محمد حسن

نام خانوادگی:آهنگر

نام پدر:عباسعلی

محل تولد:سه کوهه زابل

تاریخ تولد:۱۳۳۸/۴/۱۰

تاریخ شهادت:۱۳۶۱/۳/۱۵

محل شهادت:شلمچه

تحصیلات:چهارم متوسطه

کدخبر : 3066 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۹|۱۳:۵۷

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید محمد حسن آهنگر عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

این ترس از اسلام بود نه چیز دیگري که به فکر افتادند، لذا عراق را وارد جنگ با ایران نمودند. ما نیز بر آن شدیم که عازم به جبهه هاي جنگ شویم و از اسلام دفاع کنیم.

مرگ من که اگر قابل قبول و مورد قبول خدا قرار گیرد از مردن به زیستن است.

شهادت دوباره زنده شدن است در راه اسلام شهید شدن افتخار است و باید پدر و مـادر شـهید خوشحال باشند.

برادران کوچکم را طوري تربیت کنید که در خط اسلام و امام باشند.

دشمن اگر از مرز وارد شود که شده و شکستش حتمی است.به هر حال اسلام پیروز است.

بسم االله الرحمن الرحیم

ملت ایران که از غیر اسلامی بودن یک کشوري که مردم آنها مـسلمان هـستند خـسته و بـه تنگ آمده بودند بهپا خاستند و انقلاب اسلامی را که موجب شکست دژخیم زمان شد آغاز کردند و در زمانی که هر روز پردهاي از جهل و نادانی از فرا راه بـشر برداشـته مـیشـد و جهان تازهاي از حقایق و اتحاد مـسلمین و اسـلامی شـدن حکومـتهـاي منطقـه در برابـر دیدگان ابرقدرتها عملاً نمودار میشد. آمریکا و تمام ابرقدرتها بـر آن شـدند کـه بـراي سرکوبی جمهوري اسلامی چارهاي جویند و این ترس از اسلام بود نه چیز دیگري کـه بـه فکر افتادند. لذا عراق را وارد جنـگ بـا ایـران نمودنـد ملـت مـا در ایـن جنـگ مـصمم و یکپارچه به دفاع از این تجاوز پرداختند و ما نیز بر آن شدیم که عازم به جبهه هـاي جنـگ  شویم از اسلام دفاع کنیم و بعد از مبارزة صدام فکر کردم که شاید توفیق آن یابیم [که] بـا نفس خویش مبارزه کنیم و [در] نتیجۀ مبارزه با نفس خویش لیاقت بندة خدا بودن بنـدهاي که نیمچه جهادي کرده باشد. و سفارش من به خانواده و پدر و مادرم این است که اگر در جنگ کشته شدم بر مـرگ من که اگر قابل قبول و مورد قبول خدا قرار گیرد از مردن به زیستن است و سعادتی بزرگ نصیب ما میگردد و به زندگی رسیدن است شـهادت دوبـاره زنـده شـدن [اسـت]. در راه اسلام شهید شدن افتخار است و باید پدر و مادر شهید خوشحال باشند و از پستی به کمـال رسیدن است و دیگر وصیت من آن است که پدر [و] مادر جان حق خود را بر من حـلال کنید و سفارش من به شما این است که برادران کوچکم را طوري تربیت کنید کـه در خـط اسلام و امام باشند و قرآن را فراگیرند و مطالعه کنند درباره اسلام زیرا دشـمن اگـر از مـرز وارد شود که شده و شکستش حتمی است شکست خواهد خـورد. امـا از راه مغزهـا وارد شدن بسیار مشکل است. همانطور که قسمتی از جوانان گول خوردند و افکار جوانان ما را از خط اسلام منحرف کردند به هر حال اسلام پیروز است. «والسلام»

ارسال نظر






captcha
ارسال