فائزون| تحریم ناجا نشان خشم آمریکا از کارآمدی حافظان امنیت/سناریوی زنگ زده شیطان بزرگ علیه ایران کارآیی ندارد

همسر یک شهید مطرح کرد؛

تحریم ناجا نشان خشم آمریکا از کارآمدی حافظان امنیت/سناریوی زنگ زده شیطان بزرگ علیه ایران کارآیی ندارد

همسر شهيد سردار سرتيپ دوم پاسدار «محمد سرگلزايی» از مسئولان قرارگاه عملياتی فتح سیستان وبلوچستان گفت: اقدامات موثر نیروهای ناجا، خشم دشمن را برانگیخته وآنان را همچون همیشه در اجرای اهداف شومشان، مایوس و شکست خورده کرده است.

کدخبر : 25265 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۳/۱۰|۰۸:۲۱

به گزارش فائزون، شنیدن خبر تحریم ناجا که نشان دهنده کارآمدی نیروی انتظامی در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا بود برای دلسوزان انقلاب خصوصا خانواده مدافعان وطن اهمیت بسزایی داشت چرا که وقتی دشمن یک نهاد نظامی را مورد تحریم قرار می دهد این امر نشان دهنده ترس دشمنان از ابهت و قدرت آن نهاد یا ارگان دارد. حال فرق ندارد این نهاد سپاه باشد نیروی انتظامی یا سایر مسئولان ارشد کشوری؛ مهم این است که سناریوی تحریم های زنگ زده آمریکا و ایادی استکبار جهانی، فقط نشان می دهد که این شیطان بزرگ چقدر در برابر انقلاب اسلامی مستأصل شده و به بن بست رسیده است.

بن بستی که بیش از چهار دهه است با تدابیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیرو‌های نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم و مسئولان، دشمن را در تمام اهداف شوم و توطئه هایش ناکام گذاشته به گونه ای که سربازان ولایت فقیه هر تحریم برای کشور را به یک فرصت بسیار بزرگ تبدیل کردند.

با این تفاسیر اما در پی تحریم ناجا از سوی استکبار جهانی خبرنگاران پایگاه خبری عصرهامون با خانواده سردار شهید"محمد سرگلزایی" دیدار کرده و از همسر این شهید بزرگوار دلجویی کردند.

تحریم های آمریکای جنایتکار اثری در مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام ندارد

پس از خوشامدگویی و پذیرای مختصر؛ خانم سرگلزایی، همسر این شهید بزرگوار با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون با خون شهدا آبیاری و تنومند شده است، می گوید: چه بسا برای رشد به خون های بیشتری نیاز باشد، همسرم در راه امنیت و آرامش این مرز و بوم به شهادت رسید حال علاوه بر من و فرزندانم، همگان ادامه دهنده راه آنان هستیم.

 وی بیان می کند: تهدیدها و تحریم های آمریکای جنایتکار نه تنها اثری در مایوس کردن مردم از انقلاب و نظام ندارد بلکه باعث پیشرفت دو چندان در تمامی عرصه ها می شود؛ بارها در طول تاریخ به اثبات رسیده هرگاه دشمن از ما ترسید و لرزه بر اندامش افتاد اقدام به تحریم و تصمیمات ابلحانه می گیرد که تحریم اخیر ناجا یکی از اقدامات نابخردانه ایادی استکبار می باشد.
 
سرگلزایی ادامه می دهد: این رفتار ابلحانه و غیرمنطقی آمریکا، نه تنها از ابهت و قدرت این نهاد مقدس ذره ای کم نکرد بلکه باعث شد تا مردم از هر قشر و مذهبی در حمایت از نیروهای حافظ امنیت کشور واکنش نشان دهند و بگویند اقدامات موثر نیروهای ناجا، خشم دشمن را برانگیخته وآنان را همچون همیشه مایوس و شکست خورده کرده است.
 
وی با تاکید بر اینکه آمریکا توان ایستادگی در مقابل سربازان و فرزندان رهبر انقلاب را ندارد، می گوید: اگر نیاز باشد بنده و فرزندانم هم در این مسیر فدای انقلاب می شویم و راه همسرم را ادامه خواهیم داد.

همسر شهید سرگلزایی که تنها آرزویش دیدار رهبر معظم انقلاب است، ادامه می دهد: امیدوارم روزی برسد که زیارت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) نصیبم شود و ایشان را از نزدیک ملاقات کنم.
 
گفتنی است شهيد سردار سرتيپ دوم پاسدار «محمد سرگلزايی» از مسئولان قرارگاه عملياتی فتح سیستان وبلوچستان، پنج‌شنبه ۲۸ شهريورماه سال 87 مصادف با نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان در درگيری چند ساعته مأموران انتظامی استان با اشرار مسلح در منطقه نصرت‌آباد زاهدان به درجه رفيع شهادت نايل شد. در اين درگيری شماری از اشرار مسلح كه به‌منظور ايجاد ناامنی و رعب و وحشت، گروگانگيری و باج‌خواهی از مردم از طريق مرزهای شرقی وارد كشور شده بودند، به هلاكت رسيده و مقادير زيادی سلاح و مهمات از آنها كشف و ضبط شد.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark

ارسال نظر






captcha
ارسال