فائزون|شانزدهمین یادواره ۶۴ شهید محله ابوذر برگزار می‌شود

دبیر ستاد یادواره شهدای زاهدان خبر داد؛

شانزدهمین یادواره ۶۴ شهید محله ابوذر برگزار می‌شود

محمود جوادیانفر از برگزاری شانزدهمین یادواره ۶۴ شهید محله ابوذر در دی سال جاری در زاهدان خبر داد.

کدخبر : 21239 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۴|۱۰:۳۵

‌به گزارش فائزون؛ محمودجوادیانفر» دبیر ستاد یادواره شهدای محله ابوذر زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شانزدهمین یادواره 64 شهید محله ابوذر به منظور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در دی سال جاری در محله ابوذر زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه‌هایی از جمله کارگروه پشتیبانی و تدارکات مالی، تبلیغات و اطلاع رسانی، کارگروه اجرایی یادواره، کارگروه تعامل با خانواده شهدا برای اجرای بهتر برگزاری این یادواره در نظر گرفته شده است .

دبیر ستاد یادواره شهدای محله با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای مدظله العالی که فرمودند« گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست» گفت: رنج سی ساله امام سجاد (ع) و رنج چندین ساله زینب کبری (س) از این قبیل است، رنج بردند تا توانستنند این خون را نگه بدارند بعد از آن هم همه ائمه (ع) تا دوران غیبت، این رنج را متحمل شدند امروز ما چنین وظیفه‌ای داریم البته شرایط امروز با آن روز متفاوت است امروز بحمدالله حکومت حق یعنی حکومت شهیدان قائم است پس ما وظایفی داریم یاد شهیدان نباید در جامعه ما از ذهنیت‌ها خارج شود.

جوادیانفر افزود: امروز در گام دوم انقلاب بر این باوریم تا بتوانیم با برگزاری چنین مجالسی در خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی که ارائه طریق حضرت آقا می‌باشد موفق و زمینه ساز ظهور مولا و آقایمان امام زمان (عج‌) باشیم.

وی امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون پاک شهیدان عنوان کرد و گفت: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا پیروی از اسلام و ولایت و حرکت در مسیر ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال