فائزون|برگزاری یادواره شهدای هیرمند

برگزاری یادواره شهدای هیرمند

همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای هیرمند برگزار شد.

کدخبر : 21237 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۲|۱۰:۲۲

به گزارش فائزون، همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای هیرمند با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای جانی میلک شهرستان هیرمند برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا متعلق به همه آحاد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه همه ما باید نام شهدا، یاد شهدا و افتخارات شهدا را نصب العین و سرلوحه کار خود قرار دهیم افزود: مراسم یادواره شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ادای دین نسبت به آنها تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا حماسه آفرینان دفتر انقلاب هستند که با حضور حود در جنگ هشت سال دفاع مقدس درس ازادی، ازادگی، ایثار، شجاعت، فداگاری و از خودگدشتگی را به ما اموخته‌اند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهدا اسطوره‌های انقلاب‌اند که نام و یادشان در اذهان باقی خواهد ماند اظهار داشت:امروز جوانان انقلاب به عنوان اینده سازان با تاسی از خون پاک شهدا باید در راستای اهداف و ارمانهای شهدا گام بردارند و با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب دشمن را در رسیدن به اهداف شومش در جنگ نرم ناکام و مایوس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال