برگزاری یادواره شهدای هیرمند

کد مطلب: 21237  |  تاريخ: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸  |  ساعت: ۱۰:۲۲


برگزاری یادواره شهدای هیرمند

همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای هیرمند برگزار شد.

به گزارش فائزون، همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای هیرمند با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای جانی میلک شهرستان هیرمند برگزار شد.

حجت‌الاسلام «علی اکبرپور» نماینده ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهدا متعلق به همه آحاد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه همه ما باید نام شهدا، یاد شهدا و افتخارات شهدا را نصب العین و سرلوحه کار خود قرار دهیم افزود: مراسم یادواره شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا به عنوان ادای دین نسبت به آنها تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: شهدا حماسه آفرینان دفتر انقلاب هستند که با حضور حود در جنگ هشت سال دفاع مقدس درس ازادی، ازادگی، ایثار، شجاعت، فداگاری و از خودگدشتگی را به ما اموخته‌اند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که شهدا اسطوره‌های انقلاب‌اند که نام و یادشان در اذهان باقی خواهد ماند اظهار داشت:امروز جوانان انقلاب به عنوان اینده سازان با تاسی از خون پاک شهدا باید در راستای اهداف و ارمانهای شهدا گام بردارند و با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب دشمن را در رسیدن به اهداف شومش در جنگ نرم ناکام و مایوس کنند.

انتهای پیام/



چاپ خبر