فائزون|چهارمین یادواره ۳۱ شهید روستای ارباب شهرستان زابل برگزار شد

با حضور فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی؛

چهارمین یادواره ۳۱ شهید روستای ارباب شهرستان زابل برگزار شد

با حضور فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی؛ چهارمین یادواره ۳۱ شهید روستای ارباب شهرستان زابل برگزار شد.

کدخبر : 17148 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۸|۰۸:۵۸

به گزارش فائزون؛ چهارمین یادواره 31 شهید روستای ارباب با حضور فرمانده تیپ 110سلمان فارسی، فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(ع)، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و جمعی از مردم و مسئولین ادارات و نهادها و فرماندهان نظامی و انتظامی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای ارباب شهرستان زابل برگزار گردید.

در این مراسم سرتیپ ۲ پاسدار رمضان ابراهیمی آتانی فرمانده تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی اظهار داشت: رزمندگان اسلام وقتی فرمان حضرت امام(ره) را شنیدند با جان و دل فرمان را لبیک گفتند و به نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء افزود: شهداء معلم ایثار، استکبار ستیزی، ولایت مداری و عزتمندی کشور بودند و امروز مسئولین راهی ندارند جز اینکه با تاسی از شهداء از بحران ها عبور کنند و باید بدانند امید به بیگانه در قالب طرح ها و دستورات آن ها ما را به جایی نخواهد رساند.

وی بیان داشت: شهداء برای زنده نگه داشتن اسلام ایثار کردند ما نیز باید راه شهداء را ادامه دهیم و همیشه و هر لحظه برخود واجب می دانیم  که  نعمت امنیت مرهون خون شهداء است چرا که اگر این ایثار و فداکاری نبود این آسایش امروز هم محقق نمی شد.

ابراهیمی آتانی همچنین خاطر نشان کرد: یادواره شهدا؛ باید به ما بیاموزد که همانند شهدا، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و همانند آنها زندگی کنیم.

وی گفت: ملت ایران همانند شهید زنده ای است که تمام افتخارات کشور متعلق به اوست چرا که از ابتدای انقلاب گوش به فرمان ولایت و ولایتمدار بودند.

در پایان این مراسم از خانواده شهداء نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال