فائزون|شهید" حسن قوچ اسماعیلی" متعلق به همه مردم سیستان و بلوچستان است/ امروز آنچه داریم به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهید" حسن قوچ اسماعیلی" متعلق به همه مردم سیستان و بلوچستان است/ امروز آنچه داریم به برکت خون شهداست

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما وظیفه داریم که محضر شهدا باشیم و از شهدا استمداد بطلبیم چرا که برکت کار ما بواسطه شهدا و قداست آنهاست.

کدخبر : 16083 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۴/۲۴|۱۳:۱۱

به گزارش فائزون؛ داماد شهید "حسن قوچ اسماعیلی" در دیدار سردار امان الله گشتاسب فرمانده جدید سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که صبح امروز انجام شد اظهار داشت: شهید "حسن قوچ اسماعیلی" جوان 26 ساله ای بود که در اداره شهر و روستا کار می کرد  و از  زمره جوانانی بود که چندین بار به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در جبهه مسئولیت  ار، پی، جی زن  را بر عهده داشت.

وی افزود: این شهید بزرگوار  در عملیات بدر جزیره مجنون  در سال 63 مفقودالاثر شد و در سال 84 خبر شهادت وی را اعلام کردند و یادبودی برای ایشان به همت بنیاد شهید ساخته شد که اکنون مزار شهید است.

وی تصریح کرد:  بعد از 34 سال پیکر شهید "حسن قوچ اسماعیلی " تفحص شد و همزمان با پنجشنبه 21 تیرماه  مراسم تدفین و خاکسپاری وی در شهرستان زاهدان انجام شد.

داماد شهید قوچ اسماعیلی اضافه کرد:  این شهید متعلق به من و خانواده نیست بلکه متعلق به آحاد جامعه و استان سیستان و بلوچستان است.

وی تاکید کرد: مراسم تشییع شهدا هم برای مردم و هم برای مسئولین برکت به همراه دارد و روابط را مستحکم تر می کند و اگر با شکوه انجام شود در سطح ملی نمود خاصی دارد.

وی ادامه داد: جنگ نظامی از دیر باز بوده است  و ادامه دارد ولی  در کنار جنگ نظامی شبیخون فرهنگی و جنگ اقتصادی را نیز داریم که نباید از آن غفلت کرد چراکه ظرفیت و توان جمهوری اسلامی زیاد است و اگر مردم و مسئولین دست به دست هم بدهند و همدیگر را کمک کنند می توانند کشوری با اقتصاد پویا و مشکلات کمتر اقتصادی و فرهنگی داشته باشند.

سردار امان الله گشتاسب نیز دv  دیدار با خانواده شهید "حسن قوچ اسماعیلی" اظهار داشت: خدا را شاکریم که نگرانی چندین ساله خانواده شهید قوچ اسماعیلی به لطف و عنایت حق تعالی مرتفع شد و خداوند این هدیه را به این خانواده معظم و معزز برگرداند و همه از این بابت خوشحالیم که یک خانواده از نگرانی و ناراحتی چندین ساله رهایی پیدا کرد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مردم همه هر چه را که داریم از برکت خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه خداوند بواسطه خون شهدا به همه نعمتهایی که ما داریم برکت داده است افزود: ما هر چه داریم از شهداست.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا  بیان داشت: ما وظیفه داریم که محضر شهدا باشیم و از شهدا استمداد  بطلبیم چرا که برکت کار ما بواسطه شهدا و قداست آنهاست.

وی ادامه داد: شهدا بودند که به آحاد جامعه و کشور  رزق و روزی و برکت و عزت دادند اگر امروز عزت و افتخار داریم به برکت خون شهداست.

سردار گشتاسب با اشاره به اینکه شهدا به مدارج خود رسیدند گفت: انشالله خداوند به همه شما صبر بدهد و روح شهید کمک کند تا در این مسیر ثابت قدم و عاقبت به خیر شویم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال