فائزون| یادمان شهدای وحدت در منطقه پیشین افتتاح شد/ این مکان به زودی تبدیل به مرکز اصلی راهیان نور بلوچستان خواهد شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

یادمان شهدای وحدت در منطقه پیشین افتتاح شد/ این مکان به زودی تبدیل به مرکز اصلی راهیان نور بلوچستان خواهد شد

با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یادمان شهدای وحدت در منطقه پیشین افتتاح شد.

کدخبر : 16064 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۳/۲۹|۰۸:۳۶

به گزارش فائزون؛ سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم افتتاح فاز یک یادمان شهدای وحدت که در منطقه پیشین و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: امروز ما شاهد افتتاح یادمان شهدای وحدت در منطقه پیشین در محل شهادت و قتلگاه آنها هستیم که در حقیقت معراج این عزیزان است. 46 انسان شایسته و پاکباخته سنی و شیعه که خونشان با هم آمیخته شد و شدند شهدای وحدت. این شهدا گواهی برای حقانیت وحدت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
وی افزود: شهید شوشتری، شهید محمد زاده، شهید بیر، شهید علوی، شهید ولی فتح مرادی، شهید حسین مردای، شهید اسدی، شهید اسابک پیرمرد و شهید بیر شهید شش ساله ما و همه شهدای عزیز که دور هم جمع شده بودند برای کمک به برقراری وحدت که به دست انسانهای مزدور و وهابی جانشان را تقدیم کردند این طفل شش ساله و یا آن پیرمرد هشتاد و خوردی ساله چه گناهی داشت که می بایست برای امنیت پایدار و خدمات عمرانی که برای مردم منطقه ارائه شد جانشان را از دست بدهند.
وی ادامه داد: این محل ساخته شد که تاریخ بعد از ما گواه باشد که در این مکان شیعه و سنی برای بقای انقلاب اسلامی و عزت خودشان و حفظ وحدت و تقریب خودشان خونشان آمیخته شد و ما وظیفه داریم راه آنان را که راه ارزشمند و انسانیت است را حفظ کنیم و این مکان مقدس انشالله در آینده تبدیل می شود به مراکز اصلی راهیان نور بلوچستان که همه رزمندگان و مردم از سراسر کشور ببیند و زیارت کنند.
وی در پایان گفت: از مردم و مسئولان محلی پیشین و همه کسانی که در این حوزه کمک کردند تا  این مرکز فرهنگی ماندگار را بسازیم و یاد شهدا ماندگار شود قدر دانی می کنم.
انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال