فائزون|گروهک های تروریستی مخالف اسلام و انسانیت هستند /محل دقیق تروریست ها را در خاک پاکستان می دانیم و خود با این گروهک برخورد می کنیم

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور؛

گروهک های تروریستی مخالف اسلام و انسانیت هستند /محل دقیق تروریست ها را در خاک پاکستان می دانیم و خود با این گروهک برخورد می کنیم

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: گروهک های تروریستی مخالف اسلام و انسانیت هستند این گروهک ها که ادعای دفاع از قوم بلوچ را دارند خون جوانان اهل سنت ما را بر زمین می ریزند.

کدخبر : 16053 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۳۰|۱۰:۱۶

به گزارش فائزون به نقل از  پایگاه خبری لادیز؛ سردار محمد مارانی در مراسم تشییع شهید مدافع وطن شهید زکریا گمشادزهی اظهار کرد؛ گروهک تروریستی جیش الظلم با تعداد حدود ۲۰ نفر قصد تصرف برجک مرزبانی را داشتند که  ۴ نفر از نیروهای مرزبانی باغیرت و تعصب جلوی این اقدام گروهک ایستادگی کردند.

وی افزود: در حادثه تروریستی اخیر با توجه به زخمی و شهید شدن ۳نفر از نیروهای برجک مرزبانی تنها یک سرباز باقی مانده در برجک با ۶ماه خدمت ,یک تنه جلوی بیش از ۲۰ نفر از افراد گروهک تروریستی مقاومت و آنها را زمین گیر کرد و با رسیدن نیروهای کمکی سپاه پاسداران گروهک مجبور به عقب نشینی شد.
 
وی با بیان اینکه ما سعی در حفظ حسن همجواری با کشور پاکستان را داریم تا کدورتی بین دو کشور اسلامی پیش نیاید، خاطرنشان کرد: از کشور پاکستان می خواهیم جلوی این اقدامات گروهک های تروریستی از خاک این کشور را بگیرد چنانچه صبر ملت ایران لبریز شود خود مردم وارد عمل می شوند و با این افراد برخورد قاطع خواهند کرد.
 


 

سردار مارانی با بیان اینکه با تعامل و همکاری همه جانبه نیروهای مسلح, سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و همکاری و وحدت مردم استان توانستیم امنیت مناسبی را در منطقه ایجاد کنیم، تاکید کرد:  گروه های تروریستی سعی دارند با جنایات مختلف و اقدامات خرابکارانه مختلف امنیت استان را مختل کنند اما باید بدانند قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از این حرف هاست.

 وی اذعان کرد:این گروهک های تروریستی مخالف اسلام و انسانیت هستند این گروهک ها که ادعای دفاع از قوم بلوچ را دارند خون جوانان اهل سنت ما را بر زمین می ریزند شهید زکریا گمشادزهی و بسیاری از شهدای منطقه پیشین از برادران اهل سنت بودند و این گروهک هابا تفکرات تکفیری و ضد انقلابی در مقابل تمام ملت ایران ایستاده اند، این گروهک های تروریستی مخالف اسلام هستند و با اسلام مبارزه می کنند و به زودی به سزای اعمال ننگین خود می رسند و انتقام شهدا یمان را خواهیم گرفت.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت:دولت پاکستان باید با این گروهک ها برخورد قاطع کند و آنها را از خاک خود بیرون براند ما خواستار پیگیری از دولت پاکستان شده ایم نیروهای فارس و بلوچ آمادگی کامل برای مقابله با این گروهک های تروریستی را دارند.

وی با بیان اینکه تروریست ها در میل ۱۹۰ سراوان با تمام قوا حمله کردند اما تمام آنان به هلاکت رسیدند و عملیات شان ناکام ماند، افزود:اگر تعدادی از انسان های نادان و کفر که پرچم کفر به دست گرفته اند بر علیه انسان های پاک و نجیب سیستان و بلوچستان می جنگند ما با کمک مردم و نیروهای مسلح آنها را آرام نخواهیم گذاشت و آنان را از سوراخ های شان بیرون می کشیم و به هلاکت می رسانیم.

وی ادامه داد: انتقام خون این شهدا را می گیریم ودر آن سوی مرز آنان را به هلاکت می رسانیم همان طور که عبدالمالک ریگی را از درون پرواز و از آسمان به پایین کشیدیم و سایر سرکردگان شان را نابود کردیم انتقام خون این شهدا را نیز خواهیم گرفت.

وی بیان کرد:دولت پاکستان باید پاسخگو باشد و با این گروهک های تروریستی برخورد کند تا نتوانند از خاک این کشور برای انجام عملیات علیه کشور ما استفاده کرده و دوباره به خاک پاکستان فرار کنند،من در ملاقات با فرماندهان ارتش پاکستان تاکید کردم ما محل دقیق گروهک را در خاک پاکستان می دانیم و خود با این گروهک برخورد می کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال