فائزون|مرزداران شجاع ایران آماده مقابله با هر گونه تحرک بیگانگان هستند /انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

مرزداران شجاع ایران آماده مقابله با هر گونه تحرک بیگانگان هستند /انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزداران شجاع ایران در هر ساعت از شبانه روز آماده مقابله با هر گونه تحرک بیگانگان هستند.

کدخبر : 16051 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱/۲۹|۱۰:۰۶

به گزارش فائزون؛ فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از محل حادثه تروریستی و نقطه صفر مرز میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: مرزداران شجاع ایران در هر ساعت از شبانه روز آماده مقابله با هر گونه تحرک بیگانگان هستند ایران اسلامی سربازان شجاعی دارد که حاضرند جانشان را در راه خاک وطن و میهن بدهند.

سردار رضایی افزود:این گروهک که بیش از ۲۰ نفر بودند قصد تصرف برجک را داشتند ولی وقتی با برخورد قاطع پرسنل این برجک مواجه شدند.
 


 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای کمکی تروریست ها به خاک پاکستان فرار کردند طبق اخبار واصله تعدادی از افراد این گروهک مزدور به هلاکت رسیده و زخمی شدند، ایران اسلامی آن چنان قوی است که در مقابل بزرگتر از این گروهک که استکبار جهانی امریکا است کوتاه نیامده چه برسد به این گروهک ها که پشه ای بیش نیستند.


وی تاکید کرد:مراتب اعتراض خود را از این حرکت ناجوانمردانه این مزدوران به مرزبان درجه یک پاکستان و سفیر پاکستان و به کنسول گیری پاکستان اعلام کردیم.


 سردار رضایی درباره وضعیت سرباز ربوده شده میرجاوه در حادثه تروریستی سال گذشته، اذعان کرد:پیگیر موضوع سرباز ربوده شده هستیم و ما هم مثل خانواده این سرباز ناراحت هستیم و از همان ابتدا پیگیر این موضوع از طریق دیپلماسی و نیز سفیر پاکستان بودیم ولی متاسفانه نتیجه ای نداشته است،ولی چیزی که برای ما مشخص است اینکه این سرباز ربوده شده سالم و زنده است و یکی از دغدغه های ما همین آزادی سرباز است و همچنان پیگیر هستیم.
وی تصریح کرد:ما الحمدالله امکانات خوبی داریم و جای جای میهن اسلامی نیروهای از جان گذشته و وفادار به نظام و ولایت وجود دارد، انشالله با چنین سربازان و دلاوران مرزدار انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال