فائزون|شهدا مظهر و محور وحدت حقیقی ملت ایران هستند/شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران اند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

شهدا مظهر و محور وحدت حقیقی ملت ایران هستند/شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران اند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا مظهر و محور وحدت حقیقی ملت ایران هستند.

کدخبر : 16019 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲|۱۰:۱۸

به گزارش فائزون؛ سردار حسین معروفی در سومین یادواره شهدای شهرستان ریگان که روز گذشته در شهرستان ریگان استان کرمان برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا شهادت را مرگ تاجرانه خواند و اظهار کرد: در این دنیا همه مسلیمن به دنبال قرب الهی هستند اما شهدا قربت الی الله اند و نزد خداوند روزی می خوردند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا با خدا معامله کردند افزود: شهدا محور و مظهر حقیقی وحدت ملت ایران اند. شهید با هر قومیت و مذهب برای بقای دین خدا و تمامیت ارضی کشور جان خود را تقدیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا از هر زاویه ای چه زاویه ی اعتقادی و چه ملی مقدس اند گفت: کاری که شهدای ما کردند در مقابل کاری که بعضی از شخصیتها در حوزه های ملی در برهه ای کوچک انجام دادند قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: در این جنگ 8 ساله و نا برابر که بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار اردوگاه شرق و غرب در کنار هم قرار گرفتند و در مقابل ایران نوپای اسلامی و ملت ایران ایستادند نتوانستند حتی یک سانت از ایران اسلامی را جدا کنند و شورای امنیت مجبور شد در مقابل ایران زانو بزند و حقیقت ایران را بیان کند و  متجاوز را به دنیا معرفی کند؛ این نقش انسانهایی است که به ما ابرو دادند و ما را عزیز کردند که یا رفتند و یا امروز سینه انها پر از سنگ شیمیایی است و خس خس کنان از انقلاب دفاع می کنند و با یک ترکش حتی یک شب راحت ندارند.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه  شرف ملت ایران به سادگی بدست نیامد خاطر نشان کرد: هر کدام از این شخصیتها برای ایران اسلامی قهرمان و افتخار و عزت اند. همه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند. شناسنامه واقعی ملت ایران نگاه و تفکر به غرب نیست. شناسنامه ملت ایران شهدای آن هستند که به آن ملت عزت و بزرگی دادند و کمر دشمن را شکستند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جنگ به خودی خود پدیده شوم و مهنت بار و سختی است اما در این 8 ساله جنگ نا برابر با هنر قران و ائمه و امام و ولایت این جنگ مقدس و به کارخانه و دانشگاه انسان سازی تبدیل شد و خروجی آن افرادی نظیر حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه اسلام شد که در مقابل همه دنیا ایستاد و یا خروجی آقا محسن حججی که همه دنیا را بهم ریخت. حزب الله لبنان، انصارالله و بسیج سوریه خروجی این جنگ شد.

سردار معروفی با تاکید بر اینکه رویش های ما در مقابل ریزش هایمان قابل قیاس نیست افزود: راهپیمایی تماشایی 22 بهمن رویش بزرگ انقلاب اسلامی است که نشان از  هوشمندی ملت ایران دارد، همه بسیج شدند و اجازه ندادند بدخواهان و دشمنان داخل و خارج نظام نفوذ پیدا کنند . ملت ایران تاریخ را تغییر داد و ثابت کرد نگاه مستقیم به امام خود خواهد کرد و دیگر کربلایی بوجود نخواهد آمد و اینجا بود که امام مسلمین در پیامشان فرمودند مسئولین مراقب باشید از مردم عقب نیفتید.

وی بیان داشت: امام جنگ را به کارخانه انسان سازی تبدیل کرد و شجاعت به ملت ایران داد و روحیه استکبار ستیزی را در مردم نهادینه کرد و ملت ایران را خودباور ساخت. در دوران دفاع مقدس امتحان، امتحان توده ها بود توده های آن امت اسلامی بودند که در دفاع مقدس پیروز و سربلند شدند.

امروز امتحان، ‌امتحان نخبگان است/ هوشمندی ملت ایران بزرگترین سلاح ایران است

وی تاکید کرد: کسانی که امروز امام و شهدای ما و دفاع مقدس را زیر سوال می برند یک شب هم در دفاع مقدس بیتوته نکردند اما امرزو امتحان نخبگان است. در فتنه 88 و در راهپیمایی امسال توده ها پیروز شدند. مواظب باشند که این انقلاب به سادگی بدست نیامده که به سادگی از دست برود. بزرگترین رفراندوم ما اری به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. این ملت هوشمندند چون با هر جناح و حزب و قوم و مذهبی که باشند هر گاه منافع ملیشان و اعتقاداتشان در خطر باشد "ید" واحد می شوند در یک جبهه قرار می گیرند و یک حرف می زنند. هوشمندی ملت ایران بزرگترین سلاح ایران است و با همه ملل دنیا متمایز است و حوزه اقتدار و بازدارندگی ماست.

سردار معروفی سه مولفه را محور پیروزی انقلاب اسلامی از دوران دفاع مقدس تا کنون دانست و گفت: ایمان و اعتقاد به ذات مقدس عالم و توکل و توسل؛ کسانی که حسن ظن به خدای متعال دارند وعده های الهی را باور دارند و از غیر خدا نمی ترسند.

دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است

وی وفاق ملی و اتحاد واقعی را دومین مولفه پیروزی خواند و افزود: اتحاد و همبستگی چه در دوران دفاع مقدس و چه تا کنون باعث شد نه شیعه و نه سنی بلکه همه ملت ایران در صحنه های  مختلف پیروز شوند. زمانیکه امتی به خاطر خدا و با هم متحد و در گرد هم قرار بگیرند و به دنبال انجام وظیفه باشند پیروز خواهند شد. دشمن به دنبال انشقاق قومی و مذهبی است.

سردار معروفی مدیریت صحیح اسلامی و ولایت و رهبری را سومین مولفه پیروزی ملت ایران  دانست و تاکید کرد: چه در دوران ده ساله امام خمینی(ره) و چه دوران 28 ساله امام خامنه ای  مدیریت صحیح اسلامی شرف ملی ما را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: دنیای سیاسی امروز دنیای غیر قابل اعتماد و پیش بینی است و جزر و مد سیاسی در دنیای امروز غوغا می کند. دشمن امروز دشمن فرضی نیست و به هیچ وجه نمی شود به او اعتماد کرد دشمن محاسبه گر است و قابلیت های ایران اسلامی و ملت ایران را می داند و می داند اگر کوچکترین حماقتی کند گورستان همیشگی او ایران خواهد بود اما به جای آن به دنبال عملیات روانی و جنگ نرم علیه ایران و ملت ایران است  و خوباوری ملت ایران را هدف قرار داده است و در صدد گرفتن انقلابی گری و شجاعت ملت ایران است و ایمانمان را مورد هجمه قرار داده است.

 وی در پایان استحکام درونی ایمان و اعتقاد و توسل و توکل؛ اخلاص در عمل؛ حفظ وحدت؛ تقویت هویت ملی؛ تبعیت از امام و وصایای شهدا؛ امام شناسی و دشمن شناسی را از عوامل بازدارندگی ملت ایران دانست و گفت: امروز دعوا، دعوای فکر و اندیشه ملت ایران است.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال