فائزون|شهدا انسان های بزرگی بودند که با خدا معامله کردند/ سینه هر کدام از رزمنده ها خزینه ای از دوران دفاع مقدس است

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

شهدا انسان های بزرگی بودند که با خدا معامله کردند/ سینه هر کدام از رزمنده ها خزینه ای از دوران دفاع مقدس است

سردار مارانی گفت: اگر زندگی نامه هر کدام از شهدا را مطالعه کنیم می بینیم که چه جوانان و نوجوانان بسیجی و چه انسان های بسیار ارزشمند و بزرگی بودند که با خدا معامله کردند.

کدخبر : 15970 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۳|۲۰:۲۷

به گزارش فائزون، سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در مراسم اجلاسیه فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس کنگره شهدای سیستان و بلوچستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد عملیات غرور آفرین والفجر  ۸ اظهار کرد: بنده یکی از عقب افتاده های قافله شهدا و ایثارگرانی هستم . بیش از دو هزار تن از هشت هزار و ۶۰۰ شهید لشکر ۴۱ ثارلله مربوط به سیستان و بلوچستان است اما خدای متعال توفیق عنایت کرد که همدم و هم نفس آن ها باشم.

وی ادامه داد: اگر زندگی نامه هر کدام از شهدا را مطالعه کنیم چه جوانان و نوجوانان بسیجی و چه انسان های بسیار ارزشمند و بزرگی بودند که با خدا معامله کردند.

سردار مارانی در ادامه به بیان خاطره ای پرداخت و اضافه کرد: رزمنده ای برای پرسش نکته ای خدمت عالم بزرگواری در دوران دفاع مقدس رسید و عنوان کرد: من شبهه ای دارم. من شک دارم که نمازی که در اینجا می خوانم درست است یا خیر؟ ما رزمندگان در عملیات هایی که شرکت می کنیم وقتی دوستانمان مجروح می شوند زخم هایشان را می بندیم لباس و دست هایمان خونی می شود، وقتی تیمم می کنیم نشسته نماز می خوانیم ایا نمازمان درست است ؟ که آن عالم گفت حاضرم ۷۰ سال عبادت و نماز واجب و مستحبم را به تو هدیه کنم شما ۲ رکعت از آن نماز را به من بدهید.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق با بیان اینکه این عظمت و روح شهدا و رزمندگان است، افزود: سینه هر کدام از این رزمنده ها خزینه ای از دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال