فائزون| کتاب اسوه های صبر و ایثار در هفدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس حایز رتبه شد/ رتبه تقدیر در کتاب" اسوه های صبر و ایثار" را تقدیم به شهدای زن استانم می کنم

مصاحبه با نویسنده و پژوهشکر دفاع مقدس؛

کتاب اسوه های صبر و ایثار در هفدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس حایز رتبه شد/ رتبه تقدیر در کتاب" اسوه های صبر و ایثار" را تقدیم به شهدای زن استانم می کنم

مصاحبه با نویسنده و پژوهشکر دفاع مقدس گفت: خوش حالم از اینکه توانستم مقام و رتبه ای برای استان کسب کنم و در واقع این مقام رو تقدیم می کنم به شهدای زن استانم که مقام آوران اصلی آنها بودند انشالله که روزی اسم ماهم در لیست شهدا قرار بگیرد.

کدخبر : 15713 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۱۴|۱۱:۰۲

اسما دهقان نویسنده و پژوهشگر 27 ساله دفاع مقدس و کارشناس روابط عمومی در گفت و گو با فائزون اظهار داشت: نزدیک به 7 سال است که با مجله کودک مسلمان بلوچ به عنوان نویسنده مطالب دفاع مقدس فعالیت دارم.
وی افزود: اولین کتابم "موج هامون" در سال93 به چاپ رسید و تاکنون 9 نوبت تجدید چاپ شده است.
وی بیان داشت: اثر دومم "عرشیان هم آشیان" بود که در سال 94 به چاپ رسید و تاکنون6 نوبت تجدید چاپ شده است.
وی ادامه داد: "اسوه های صبر و ایثار" عنوان کتاب سومم بود که در سال94چاپ و 2 نوبت تجدید شده است.
وی بیان داشت: کتاب چهارمم تحت عنوان "عمو سلطان" در سال 95چاپ شد و 3  نوبت تجدید شده و این شهید عزیز به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان درسال 96 نیز شناخته شد.
وی با اشاره به اینکه امسال هم پنجمین اثر مکتوب چاپ شد تحت عنوان "محراب خونین" گفت:  مقام سوم جشنواره بومی محلی در زمینه کودک و نوجوان را در سال92 کسب کردم.
نویسنده کتاب اسوه های صبر و ایثار اضافه کرد: در هفدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس کتاب اسوه های صیر و ایثار مورد تقدیر قرار گرفت در این این جشنواره  1700عنوان کتاب با حضور 70 داور حضور داشتند.
وی در معرفی کتاب " اسوه های صبر و ایثار" گفت:  این کتاب شامل؛ زندگی نامه شهدای زن استان سیستان و بلوچستان؛ مصاحبه با همسران و مادران شهدا و جانبازان و بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ است که توانست در این دوره توجه داوران بخش مستند را به خود جلب کند و رتبه تقدیرکسب کند.
وی در پایان تاکید کرد: خوش حالم از اینکه توانستم مقام و رتبه ای برای استان کسب کنم و در واقع این مقام رو تقدیم می کنم به شهدای زن استانم که مقام آوران اصلی آنها بودند انشالله که روزی اسم ماهم در لیست شهدا قرار بگیرد.
وی در پایان گفت: تشکر می کنم اول از پدر عزیز و بزرگوارم که حامی و پشتیبان من در تمام عرصه ها هستند، از همسرم که مشوق من هستند؛ از سرکار خانم آشوغ که در جمع اوری مطالب کتاب همراهم بودند و از تمام کسانی که به نحوی در بدست اوردن این رتبه شریک بودند.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال