فائزون|تبیین و ترویج فرهنگ شهادت برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد

در مراسم شب شعر و خاطره شهیدان مطرح شد؛

تبیین و ترویج فرهنگ شهادت برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تبیین و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد و یکی از راهکار‌های زنده نگه داشتن یاد شهیدان انس گرفتن با وصیت نامه و خانواده شهید است.

کدخبر : 15209 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۶|۰۹:۱۷

به گزارش فائزون، مراسم شعر و خاطره گرامیداشت شهدای شهرستان کنارک با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و خانواده شهدا و ایثارگران، شاعران و راویان و رزمندگان دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی کنارک‌ برگزار شد.

در این مراسم شاعران انقلابی و ولایی شهرستان کنارک در وصف دلاوری و رشادت ها، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و شخصیت عرفانی شهیدان شعر سراییدن و راویان و رزمندگان دفاع مقدس خاطرات آن زمان را بازگو کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان کنارک، شب شعر و خاطره شهدا با همکاری فرمانداری، سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر تبلیغات اسلامی  و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده شهیدان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: در مسیر انقلاب باید برای ادامه دادن راه مستقیم، از شهیدان بخواهیم تا ما را  یاری کنند تا حافظان انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل باشیم.

وی خاطر نشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد و یکی از راهکار‌های زنده نگه داشتن یاد شهیدان انس گرفتن با وصیت نامه و خانواده شهید است و باید راه شهیدان اساس کار و در متن جامعه باشند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان و ایثارگران، شاعران و روایان دفاع مقدس و متولیان شب شعر و خاطره شهیدان تجلیل شد.

مشابه همین مراسم در شهرستان ایرانشهر نیز برگزار شد.


انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال