فائزون|اجلاسیه شهدای زن سیستان و بلوچستان در سوم بهمن ماه برگزار می شود

با حضور دکتر افتخاری فرزند و همسر شهید؛

اجلاسیه شهدای زن سیستان و بلوچستان در سوم بهمن ماه برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان از برگزاری اجلاسیه شهدای زن سیستان و بلوچستان با حضور دکتر لاله افتخاری همسر و فرزند شهید؛ در بهمن ماه خبر داد.

کدخبر : 15121 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۴|۱۲:۵۵

سرهنگ عزیزالله صباحی در گفت و گو با خبرنگار فائزون در تشریح عمده اقدامات کمیته نظارت و بازرسی اظهار داشت: انجام بازرسی از قبل و حین و بعد کنگره عمده اقدام کمیته نظارت و بازرسی است که مسئول این کمیته در جلسات حضور دارند و اقدامات را رصد می کنند و از کمیته ها سرکشی می کنند که کمیته چه کارهایی انجام می دهند و کجای کار قرار دارند.

وی افزود: همچنین کار نظارت و بازرسی بر 5 اجلاسیه را بر عهده دارند و در  پایان کنگره جمع بندی نهایی نظارتها را انجام و گزارش کاملی از نحوه اجرای برنامه ها خواهند داد. وی عضو کمیته تایید محتوی نیز هست و در این کمیته هم همکاری دارد.

سرهنگ صباحی در تشریح عمده اقدامات کمیته برنامه و بودجه اظهار داشت: این کمیته تخصیص و برنامه ریزی اعتبار کنگره و همچنین هزینه های تنخواه و حق الزحمه افراد قراردادی را پیگیری می کند. این کمیته با تعامل و همکاری با استانداری و سازمان برنامه بودجه در جهت تکمیل بودجه کنگره تلاش می کنند.

وی برگزاری اجلاسیه شهدای زن در سوم بهمن ماه؛ کتاب شهدای زن و نقش زنان در دفاع مقدس به قلم دکتر حیدری؛ دعوت از نخبگان و بانوان مسئول سراسر کشور در اجلاسیه را از عمده اقدامات کمیته بانوان دانست.

دعوت از دکتر لاله افتخاری عضو سابق نماینده مجلس که همسر و فرزند شهید هستند در مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال