فائزون|تولید ۵۸ کتاب با موضوع شهدا/ کلیه تولیدات کنگره باید از کمیته تایید محتوا عبور کند

مسئول کمیته تایید محتوا کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان:

تولید ۵۸ کتاب با موضوع شهدا/ کلیه تولیدات کنگره باید از کمیته تایید محتوا عبور کند

مسئول کمیته تایید محتوا و یادواره های کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان از تولید ۵۸ کتاب با موضوع شهدا خبر داد.

کدخبر : 14410 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۲۷|۱۲:۴۸

سرهنگ محمد علی پور احمدیان در گفت و گو با خبرنگار فائزون در تشریح عمده اقدامات کمیته محتوا و یادواره های کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر قشر به صورت تخصصی در حال برگزاری یادواره شهدای خود است که در این بخش برخی یادواره ها  برگزار و برخی در حال برگزاریسیت؛ یادواره ی شهدای شهرستانی، اقشار و اصناف نیز در حال برگزاری است.

وی افزود: قبل از برگزاری اجلاسیه نهایی چند اجلاسیه مقدماتی شامل؛ اجلاسیه شهدای روحانی، اجلاسیه شهدای مدافع حرم، اجلاسیه شهدای زن و گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس است که به صورت متمرکز در شهرستان زاهدان اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

سرهنگ پور احمدیان بیان داشت: در کمیته تایید محتوا کلیه تولیداتی که خاص کنگره ملی شهداست اعم از کتابها، نشریات، المان ها، کاشی کاریها و  .... مورد ارزیابی قرار می گیرد و بررسی می شود و اگر مشکلی نداشته باشد تایید و اگر ایراد داشته باشد برگشت داده می شود تا ایرادات آن برطرف شود

وی اضافه کرد: 58 کتاب در خصوص شهدا در حال آماده سازی است که برخی تایید و برخی در کمیته تالیف و پژوهش در حال بررسی و آماده سازی برای اجلاسیه نهایست.

انتهای پیام

 

ارسال نظر






captcha
ارسال