فائزون|فرزندم ادامه‌دهنده راه مردان بی‌ادعای میهن اسلامی است/در صورت نیاز آمادگی خود را برای اعزام به سوریه اعلام می‌کنم

پدر شهید مدافع حرم:

فرزندم ادامه‌دهنده راه مردان بی‌ادعای میهن اسلامی است/در صورت نیاز آمادگی خود را برای اعزام به سوریه اعلام می‌کنم

پدر شهید مدافع حرم (حسینعلی کیانی) گفت: فرزندم ادامه‌دهنده راه مردان بی‌ادعای میهن اسلامی است.

کدخبر : 10408 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۲۸|۱۱:۴۶

به گزارش فائزون؛ عباس کیانی با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایت مدار زاهدان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم (حسینعلی کیانی) اظهار داشت: به فرزندم حسینعلی که در راه دفاع از حرم اهل بیت بعنوان مدافع حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده است افتخار می‌کنم و خودم نیز آماده هستم تا در صورت نیاز و امکان عازم جبهه دفاع از حرمین مقدس و مبارزه با دشمنان اسلام که همان داعش و گروههای تکفیری هستند، شوم.

پدر شهید مدافع حرم (حسینعلی کیانی) گفت: فرزندم حسینعلی کیانی برای دفاع از حریم ولایت و حرم حضرت زینب کبری(س) دو هفته قبل از شهادت  به عنوان بسیجی از طریق پایگاه بسیج مسجد ابراهیم خلیل‌الله با هدف مبارزه با گروهای تکفیری داعش عازم سوریه شد.

وی افزود:  حسینعلی که   22 سال بیشتر نداشت و خدمت سربازی‌اش را به تازگی به اتمام رسانده بود برخود تکلیف دید تا در دفاع از اسلام  ناب محمدی (ص) و دشمنان مکتب خونین امام حسین(ع) بپا خیزد.

کیانی  تصریح کرد: شهید حسینعلی کیانی راه مردانی پاک و بی ادعارا ادامه داد و با رشادت رهسپار جبهه داعش و گروهای تکفیری شد تا ثابت کند در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س)  از جان شیرین خود نیز می‌گذرد.

وی در توصیف ویژگی های اخلاقی این شهید تصریح کرد: فرزندم  بسیار مهربان بود و نمازش را به موقع می‌خواند و دیگران را به خواندن قرآن تشویق می‌کرد.

عباس کیانی عنوان کرد: او  عاشق امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بود و از این حیث  به معنویت، اخلاق، انسانیت، تلاوت قرآن و نماز اهمیت زیادی می‌داد.

وی با اشاره به اینکه حسینعلی بر ارزش کار مدافعان حرم واقف بود، تصریح کرد: حسینعلی با جاری کردن  صفات مکتب حسینی در زندگی الگویی برای همه جوانان است.

کیانی مکتب حسینى را  راه نجات همه ملتها دانست و اظهار داشت: پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله)و ادامه راه شهدا سرلوحه کار جوانان باشد.

گفتنی است: پیکر شهید حسینعلی کیانی صبح  امروز  بر دستان مردم شریف زاهدان تشییع  و در بهشت مصطفی(ص) به خاک سپرده شد.

ارسال نظر






captcha
ارسال