فائزون|پست اینستاگرامی قهرمان سابق المپیک برای مدافعان حرم بلوچ/ جهادگران دیروز و رزمندگان امروز+ تصویر

پست اینستاگرامی قهرمان سابق المپیک برای مدافعان حرم بلوچ/ جهادگران دیروز و رزمندگان امروز+ تصویر

یوسف کرمی قهرمان سابق المپیک، جهان و آسیا تکواندوی کشورمان تازه ترین پست اینستاگرامی خود را در خصوص مدافعان حرم بلوچ منتشر کرده است.

کدخبر : 10324 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۹|۰۸:۱۷

به گزارش فائزون؛ یوسف کرمی قهرمان سابق المپیک، جهان و آسیا و همچنین کاپیتان سابق تیم ملی تکواندی کشورمان، تصویری از حضور خود در جمع گروه های جهادی شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان را در صفحه اینستاگرام شخصی خود انتشار داد.
کاپیتان سابق تیم ملی تکواندی کشورمان نوشته است: دوستان عزیزم، جهادگران دیروز و رزمندگان امروز...در هر کجای این کره خاکی که برای اعتلای اسلام ناب محمدی جهاد می کنید، برایتان توفیق روزافزون آرزومندم... نماز و روزه تان قبول، التماس دعا.
اشاره یوسف کرمی به رزمنده بلوچ مدافع حرمی در تصویر است که برای دفاع از اسلام و مقابله با تروریسته های تکفیری به کشور سوریه اعزام شده است.
اسفند ماه سال گذشته اردوهای جهادی با حضور یوسف کرمی در روستای محروم و دورافتاده هندل آباد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شده است.
یوسف کرمی یکی از پرافتخارترین تکواندوکاران کشورمان است که بیش از 47 بار با کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های المپیک، جهانی، جام جهانی، بازی های آسیایی و قهرمانی آسیایی پرچم کشورمان را بالا برده است.

ارسال نظر






captcha
ارسال