فائزون|یادواره شهدای نیکشهر؛ قصرقند و فنوج برگزار شد

به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت؛

یادواره شهدای نیکشهر؛ قصرقند و فنوج برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان نیکشهر؛ قصرقند و فنوج با حضور فرمانداران؛‌ بخشداران؛ ائمه جماعات؛‌ مدیران ادارات؛‌ خانواده معظم شهدا ایثارگران و جانبازان برگزار شد.

کدخبر : 10081 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۱۵|۱۰:۵۸

به گزارش فائزون؛‌ مراسم یادواره شهدای شهرستان های نیکشهر‌،‌ قصرقند و فنوج با حضور فرمانداران، بخشداران، ائمه جماعات، دادستان، مدیران ادارات،‌ خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزارشد.

در این مراسم سرهنگ غلامرضا ملایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به ایثار و فداکاری شهدای عزیز ایران اسلامی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و برای عبور از مشکلات وحفظ این اقتدار باید فرهنگ شهادت درجامعه اسلامی نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدا وجانبازان مایه عزت نظام و انقلاب اسلامی هستند افزود: رزمندگان اسلام با پیروی از راه امام حسین(ع) در جبهه های نبرد افتخار آفرینی کردند و موجب اقتدار ایران اسلامی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تاکیدکرد: دنیای استکبار درصدد است تا روحیه شهادت طلبی را از مردم به ویژه مسلمین بگیرد؛ چرا که می داند بال سبز مهدویت و بال سرخ شهادت طلبی و عاشورایی رمز پیروزی مسلمین است.

وی اضافه کرد: دشمن قصد دارد این دو بال را به همراه زره متابعت از ولایت فقیه مسلمین را بگیرد ما باید یاد و نام و خاطره شهدا را همیشه زنده نگه داریم و فرهنگ شهادت و ایثار را در بین جوانان بسیجی ترویج دهیم.

در ادامه این مراسم سردار مزراعی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس جنوب شرق نیز در خصوص ایثار و گذشت شهدا سخن گفت و بیان داشت: اگر شهدا نبودند ما امروز شاهد این امنیت پایدار نبودیم؛ تفکر انقلابی شهدا که نشأت گرفته از فرهنگ اسلام ناب و عاشورای حسینی است باعث شد تا در جنگ تحمیلی پیروز شویم.

در پایان مراسم از کلیه خانواده های معظم شهرستانهای نیکشهر؛ قصرقند و فنوج تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال