فائزون|نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار پیام تسلیت مشترکی صادر کردند

در پی عملیات تروریستی و شهادت ۴ تن از نیروهای انتظامی؛

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار پیام تسلیت مشترکی صادر کردند

در پی عملیات تروریستی و شهادت ۴ تن از نیروهای انتظامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

کدخبر : 38170 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۳|۰۸:۳۹

به گزارش فائزون در پیام تسلیت آیت‌الله محامی و محمد کرمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ( آل عمران/ ۱۶۹)

شهادت، هدیه ارزشمندی است که خداوند به بندگان پاکش عطا می‌نماید و خوشا به حال آنانی که همچون حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران پاکش در کمال مظلومیت و در ایام محرم‌الحرام به این مقام والا نائل می‌گردند.

امروز شهادت نیروهای جان‌برکف انتظامی شهیدان «محمدرضا اسماعیلی، رضا شیخی، حسن وحیدی و مهدی الله پور» در مسیر دفاع از جان، مال و ناموس مردم و امنیت سیستان و بلوچستان، به دست تروریست‌هایی رقم خورد که آرامش استان و کشور و اتحاد مردم مسلمان را برنمی‌تابند و منافع آنها در آشوب و ناامنی نهفته است.

اینجانبان ضمن تأکید بر حفظ وحدت و عمل توأم با بصیرت مردم و نخبگان و با تبریک و تسلیت شهادت این دلاورمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و نیروهای جان‌برکف انتظامی و مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان، پیگیری و برخورد جدی با عوامل این عملیات تروریستی را خواستاریم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

انتهای خبر/ س

 

ارسال نظر






captcha
ارسال