فائزون|اقدام مفتضحانه تروریست‌ها در اذهان مردم ماندگار خواهد شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اقدام مفتضحانه تروریست‌ها در اذهان مردم ماندگار خواهد شد

تروریست های کوردل منطقه و حامیان جنایتکار آنان بدانند که عزت و سربلندی مردم، خط قرمز ما در نیروهای مسلح است و در این راه ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

کدخبر : 38138 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۱۸|۱۱:۳۹

به گزارش فائزون، احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی نسبت به اقدام کور تروریستی صبح امروز زاهدان واکنش نشان داد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

وَمَن يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ

و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است. سوره مائده آیه ۵۶

فرمانده محترم انتظامی سیستان و بلوچستان:

شهادت ۲ تن از پرسنل آن نیرو در اقدام تروریستی ناکام صبح امروز نشان از صلابت، هوشیاری و آمادگی نیروهای تحت امر در مواجهه با اینگونه اقدامات و وجود فرزندانی انقلابی در آن نیرو دارد.

 

ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به خصوص مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بدانند که رزمندگان اسلام همچون گذشته با توکل به خداوند منان و با تمام توان در جبهه مبارزه حق علیه باطل ایستاده اند و در این مسیر ذره ای از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

 

امروز بر همگان آشکار گشت که عزم الهی بر نصرت و مددرسانی به رزمندگان اسلام است و باری دیگر نقشه شوم اشرار مسلح منطقه در ضربه زدن به کشور اسلامی ایران با شکست مفتضحانه ای روبرو شد.

 

نیروهای مسلح در مسیر پر حادثه دفاع از امنیت ملت و کشور زره ای کوتاه نیامده و نخواهند آمد و این اقدامات کور و مفتضحانه آنان نه تنها خللی در این مسیر ارزشمند ایجاد نمی کند بلکه قدم های رزمندگان اسلام را محکم تر خواهد کرد.

 

امروز درست است که داغدار دو تن از عزیزانمان در مجموعه فراجا هستیم که در راه دفاع از کیان این مملکت شهید شدند؛ اما سربلند از استقامت این عزیزان گشته و غیورمردانه به نظاره شکست ذلیلانه تروریست ها و حقد و غضب حامیان آنان نشسته ایم.

 

تروریست های کوردل منطقه و حامیان جنایتکار آنان یعنی استکبار جهانی بدانند که عزت و سربلندی مردم شریف ایران خط قرمز ما در نیروهای مسلح است و در این راه ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

 

مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها با موفقیت ادامه خواهد داشت و این اقدامات کور نتیجه ای جز ثبت جنایتی دیگر در اذهان مردم ایران که موجب تنفر بیشتر از آنان خواهد شد ندارد.

 

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی شهادت این دو تن از فرزندان حماسه ساز مملکت را به فرمانده، همرزمان آنان، مردم انقلابی استان سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده های آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال