فائزون|بهشتی شهید راه عدالت است

دادستان مهرستان:

بهشتی شهید راه عدالت است

دادستان مهرستان از شهید بهشتی به‌عنوان شهید راه عدالت یادکرد.

کدخبر : 38117 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۷|۰۹:۱۹

به گزارش فائزون، هادی نجاری در گفتگو با عصرهامون ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی بیان کرد: شهید بهشتی یکی از بازوان توانمند معمار کبیر انقلاب و نماد عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که در ۷ تیر سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل ترور شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
وی افزود: دستگاه قضا و قضات وظیفه خیلی سنگینی دارند که با اجرای عدالت حق مظلوم را از ظالم می‌گیرند و با قضاوت عادلانه موجبات آسایش، امنیت مردم را فراهم و از بروز ناهنجاری‌ها در جامعه جلوگیری می‌کنند.
 
دادستان مهرستان تصریح کرد: ما به‌عنوان خادم مردم شریف مهرستان در حوزه قضایی به‌صورت شبانه‌روزی با توکل به خداوند و با پیروی از کتاب عدل الهی و قانون آماده خدمتگزاری به مردم هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه امام در مورد شخصیت شهید بهشتی فرمودند: بهشتی همچون یک ملت بود اظهار کرد: شهادت این شهید بزرگوار هم برای اسلام و انقلاب و کشور دارای برکات فراوان بود که مهم‌ترین آن افشای ماهیت واقعی منافقین و اثبات حقانیت پیروان خط امام بود.
 
دادستان مهرستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه ملت و کشور ایران در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال‌های متمادی اقدامات بسیاری انجام دادند از جمله ترور شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید بهشتی، شهید باهنر، شهید رجایی و بسیاری از شخصیت‌های مهم دیگر اما خون این شهدای عزیز درخت تنومند انقلاب اسلامی را قوی‌تر و مستحکم‌تر کرد.
 
وی گفت: امروز ایران اسلامی به‌عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح و خاری در چشم دشمنان است که این ثمره خون‌های هست که به‌پای این انقلاب ریخته شده است.
 
وی تأکید کرد: ما باید قدردان این انقلاب باشیم و برای حفظ این یادگار ارزشمند امام راحل با جان‌ودل تلاش کنیم.

انتهای خبر/  https://asrehamoon.ir/vdccisqse2bqeo8.ala2.htm

ارسال نظر






captcha
ارسال