فائزون|ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌ و بلوچستان:

ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین خلق است

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سیستان‌ و بلوچستان گفت: خداوند مقدر کرده بود که عملیات ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر نافرجام بماند تا ایشان جهان اسلام را در آینده رهبری کنند.

کدخبر : 38116 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۷|۰۹:۱۶

به گزارش فائزون؛ ابوالحسن رضایی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: اگر جامعه بشری با جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکای جهانخوار آشنا شود، ادعای حمایت از حقوق بشر او رنگ می‌بازد و جامعه جهانی باور می‌کند که تمام حرف‌های او در این موضوع دروغ است تکلیف همه ماست که چهره واقعی آمریکا را به نمایش بگذاریم و امت جهان را با ظلم و ستمگری‌ها و جنایت‌های آنان آشنا سازیم.

 

وی افزود: منافع آمریکا در تمام دنیا مخصوصا کشورای آسیای میانه از دیر باز به عنوان منافع استراتژیک تعریف شده است بازار گرم انرژی در این کشورها، معادن غنی و نفت و نیروی انسانی ارزان قیمت طمع امریکا را برای استثمار و استعمار این کشورها برانگیخته است.

 

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان ادامه داد: از طرفی بازار گرم فروش اسلحه به کشورهای جهان سوم منابع مالی عظیمی را برای آمریکا ایجاد کرده است.

 

وی اذعان کرد: آمریکا باید ضمن حضور فیزیکی نیروی‌های نظامی و پایگاه‌های نظامی در این کشورها، از سایر روش‌ها نیز برای رسیدن به این منافع استفاده کنند از جمله ایجاد گروه‌های تجزیه طلب، تروریست و حتی گروه‌های متعصب مذهبی مثل داعش و طالبان را نیز حمایت می‌کند تا به اهداف خود که همان به یغما بردن ثروت این کشور است برسد.

 

رضایی گفت: به ویژه ایران که از پس انقلاب ۵۷ با یک پیچ تاریخی هیمنه آمریکا را شکست و جهانی سازی آمریکا هژمونی قدرت آمریکا را زیر سوال برد همواره با پشتیبانی از گروه‌های تروریستی و حمایت از آن‌ها از کشورمان قربانی می‌گیرند

 

وی ادامه داد: یکی از جنایت‌های بزرگ گروهک منافقین در ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر تهران است این یک سند تاریخی از جنایات آمریکاست که رهبران و مردم، قربانی تروریسم هستند.

 

مسئول بسیج حقوقدانان استان خاطرنشان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور و چندین هزار جانباز ترور در ۴۳ سال انقلاب نتیجه حقوق بشر و شعار مبارزه با تروریسم توسط آمریکا بوده است

 

وی گفت: سند رسوایی آمریکا در دنیا و سند ضد حقوق بشری آمریکا پرورش تروریسم در اقسا نقاط دنیا بوده، نظام مقدس جمهوری اسلامی با هدف سرنگونی و سقوط صدها بار مورد حملات گروه‌های تروریستی از جمله منافقین قرار گرفته است.

 

رضایی بیان کرد: حمایت‌های اطلاعاتی و عملیاتی و پشتیبانی‌های تجهیزاتی در عملیات مرصاد به اوج خود رسید و وقتی با شکست مفتضحانه مواجه شد اقدامات ایضایی را در سطح شهرها و انفجار بین مردم و نمازهای جمعه و جماعت را شروع کرد و تلفات سنگینی وارد کرد اما ریختن این خون‌ها مایه فروپاشی و شکست و اضمحلال آمریکا شد.

 

مسئول بسیج حقوقدانان سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: ترور مردم و رهبران دینی و حاکمیتی برای توقف روند رو به رشد انقلاب یکی از ترفندهای آمریکا بود مسجد ابوذر در روز ششم تیر ماه و کشته و زخمی کردن ده‌ها انسان بی‌گناه یکی از هزاران سند مظلومیت مردم ایران و رسوایی آمریکا است که امروز باعث قدرتمند شدن انقلاب و شکست و اضمحلال آمریکا شده است.

 

وی افزود: این وعده خداوند متعال است که زمین هیچگاه از ائمه و خوبان خالی نمی‌شود نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی مراحل تاریخی مردان بزرگی را به خود دیده است که باعث نجات این انقلاب شده، واسطه اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) علمای گران قدر الهی هستند که خداوند متعال هم چون موسی در نیل، ابراهیم در آتش آنها را به عنوان ذخایر الهی حفظ می‌کنند.

 

رضایی خاطرنشان کرد: معجزات خداوند در ۴۳ سال انقلاب ده‌ها مورد بوده که باعث قدرتمندی بیشتر آن شده است هشت سال جنگ تحمیلی و جوانان ۱۷ ساله حمله طبس و طوفان الهی، فروپاشی شوروی و ده‌ها معجزه دیگر رهبر انقلاب هم به عنوان یک ذخیره ارزشمند که وعده قرآن است برای بقاع این انقلاب و شکست طاغوت آمریکا ماندگار شد.

 

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال