فائزون|ملت ما با شهادت مدافعان امنیت بیدارتر می‌شوند

امام‌جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه:

ملت ما با شهادت مدافعان امنیت بیدارتر می‌شوند

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان میرجاوه گفت: امروز با شهادت یک تن از مدافعان امنیت، ما بیدارتر و هوشیارتر شدیم.

کدخبر : 38037 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۷|۱۱:۴۴

به گزارش فائزون، مولوی عبدالرحیم ریگان پور در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: امروز شهادت یک تن از مدافعان امنیت را در شمال سیستان و بلوچستان داشتیم، این افراد جز تأمین امنیت کشور و مرزهای ما هدف دیگری ندارند.

 

وی ادامه داد: این افرادی که شقاوت‌مندانه به شهادت می‌رسند، فرزندان کشور هستند و برای امنیت مرزها و آسایش مردم تلاش می‌کنند و قطعاً کار آنان برای رضای خدا است.

 

امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه تصریح کرد: این اشرار از خدا بی‌خبر کاری جز برهم‌زدن آسایش و امنیت جامعه ندارند و باید به سزای اعمال خود برسند، با شهادت یک نفر از ما قوی‌تر می‌شویم و در مقابل هجمه تبلیغات سوی استکبار مردمان کشور جمهوری اسلامی ایران بیدارتر و هوشیارتر می‌شوند.

 

وی افزود: ما این عملیات تروریستی محکوم می‌کنیم زمانی که این اتفاقات ناگوار رخ می‌دهد، مردم به امنیت مرزها کشور خدشه‌دار می‌شود و به دنبال آن برنامه‌های اقتصادی دچار مشکل شده است و روند برنامه‌های توسعه در استان کند و این باعث خوشحالی استکبار جهانی می‌شود.

 

مولوی ریگان پور اذعان کرد: قطعاً فرزندان ما که امنیت کشور را تأمین می‌کنند، توانمند هستند و انتظار داریم، خدمتگزاران امنیت در تعقیب این اشرار باشند تا خون این شهید پایمال نشود و سیستم امنیتی کشور قطعاً جواب محکمی به این اشرار مسلح سنگدل خواهند داد.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال