فائزون| با ادامه حضور جوانان به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم

وصیت‌نامه شهید؛

با ادامه حضور جوانان به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم

شهید محمدقاسم زاده کنگان در وصیت‌نامه خودنوشت: بر ماست که کمافی‌السابق با ادامه حضور جوانان عزیز به دشمن فرصت تجدید قوا ندهیم.

کدخبر : 37735 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۱|۰۹:۵۴

 

به گزارش فائزون، شهید محمد قاسم‌زاده کنگان در سال 1335 در بیرجند متولد شد و در تاریخ 2 بهمن‌ماه 65 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در مزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

این شهید در وصیت‌نامه خود نوشته است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

همانا خداوند از مو منان جان‌ها و مال‌هایشان را به بهای بهشت خرید که اینان در راه او می‌کشند و کشته می‌شوند. (قسمتی از سوره مبارکه توبه آیه ۱۱۱) .

 اینجانب با شهادت به یگانگی حضرت حق جل‌جلاله و شهادت به رسالت پیامبر خاتم محمد بن عبدالله و جانشینی برحق حضرت علی (ع) و یازده فرزند گرامی‌اش، پس از آن حضرت و با اعتقاد راسخ به ولایت فرمانده واقعی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل یعنی صاحب العصروالزمان حضرت حجۀ ابن الحسن العسکری (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و با اعتقاد به ولایت‌فقیه به‌ویژه در این زمان به رهبری روح خدا خمینی بت‌شکن (دام عزه) در غیاب حضرت مهدی (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) نکاتی را به‌عنوان سفارش و توصیه به مردم مقاوم. صبور و حافظ انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه خونین شهدا متذکر می‌گردم.

 بنده حقیر و سرتاپا تقصیر با رحمت واسعه حق‌تعالی توفیق یافتم سپاه بزرگ محمد را درک کنم و همراه سربازان پیامبر اکرم (ص) در تاریخ ۱۰/۶/۶۵ جهت ادای تکلیف جهاد علیه دشمنان اسلام و انسانیت راهی جبهه‌ها شدم و پس از مدتی حضور در جبهه در کنار جوانان پاک مخلص و شجاع بسیجی درس ایثار، اخلاص و عشق و بندگی حق آموختم و اگر حق‌تعالی مرا بپذیرد از این دانشگاه بی‌نظیر فارغ‌التحصیل شده و حاصل آموخته‌هایم توصیه‌های زیر است:

اکنون که قریب ۷ سال از شروع این جنگ نابرابر و تحمیلی [با] دنیای کفر علیه اسلام عزیز می‌گذرد. حقانیت و مظلومیت ما بر دوست و دشمن آشکار شده است و لذا بر ماست که کمافی‌السابق با ادامه حضور جوانان عزیز و ارسال کمک‌های مردمی به جبهه‌ها به دشمن علقی فرصت تجدید قوا ندهیم.

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال