فائزون|دیدار با سه خانواده شهید در زاهدان

در راستای اجلاسیه شهدای روحانی انجام شد؛

دیدار با سه خانواده شهید در زاهدان

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به منظور برگزاری اجلاسیه شهدا روحانی از سه خانواده شهید روحانی در زاهدان دیدار و دلجویی شد.

کدخبر : 37084 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۷|۱۲:۲۵

به گزارش فائزون به نقل از دفاع‌پرس از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به منظور برگزاری اجلاسیه شهدا روحانی از سه خانواده شهید روحانی در زاهدان دیدار و دلجویی شد.

حجت الاسلام‌ «ابراهیم بامری» مسئول سازمان بسیج طلاب‌ و امور‌ روحانیون سپاه‌ سلمان‌ استان سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: باتوجه به برگزاری کنگره ملی 4000 شهیدروحانی در 4 خرداد1401 بر همین اساس اجلاسیه شهدای روحانی استان را ان شاء در 19 اردیبهشت 1401 به صورت استانی در شهرستان زاهدان برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و آمادگی جهت برگزاری اولین اجلاسیه استانی 49 شهید روحانی استان‌ و دعوت از خانواده معظم‌ شهدا روحانی با خانواده‌ معظم شهدا روحانی شهیدان‌ «عبدالحسین‌بیات‌معنوی»، «محمدحسین‌ بیات‌ معنوی»، «علی مزاری»، «حسین بندهی سرحدی» دیدار و دلجویی شد.

این مسول بیان کرد: استان سیستان‌وبلوچستان تعداد 49 شهید روحانی و 50 روحانی جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از تعداد 49 شهید روحانی37 شهید در داخل استان و 12 شهید خارج از استان تدفین شده اند.

بامری افزود: از این تعداد از شهدا روحانی استان، 32 شهید در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند، 15 نفر شهید ترور، 1 شهید حین ماموریت، یک شهید مدافع سلامت می باشد.

این مسئول آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری‌ها، ایثار، جانفشانی و از خود گذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی، و عرصه مختلف خدمت از جمله کرونا، سیل، زلزله را از دیگر اهداف اجلاسیه 49 شهید روحانی سیستان‌وبلوچستان برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال