فائزون| دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

فرمانده پایگاه شهید کریمی شهر سیرکان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

بسیجی سیدزاده گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و امروز همه نسبت به گسترش روحیه دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین نسل جوان وظیفه داریم.

کدخبر : 36853 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۶|۱۲:۴۵

به گزارش فائزون،‌ بسیجی «واحدبخش سیدزاده» فرمانده پایگاه شهید کریمی شهر سیرکان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است و امروز همه نسبت به گسترش روحیه دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین نسل جوان وظیفه داریم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

فرمانده پایگاه شهید کریمی شهر سیرکان یادآور شد: در دفاع مقدس فقط این نبود که معنویت رزمندگان، بر دفاع مقدس اثر بگذارد، بلکه دفاع مقدس هم در معنوی کردن رزمندگان اسلام نقش داشت! که شاید ما کمتر به آن توجه کرده ایم. اینکه امام فرمودند: جبهه‌ها یک دانشگاه است، دانشگاه فیزیک نبود، دانشگاه تعالی و رشد بود، دانشگاهِ رسیدن به مقصد بود، دانشگاه یافتن صراط مستقیم و حرکت بر آن صراط مستقیم بود که بسیار توانست جوان‌های ما را بسازد. دفاع مقدس توانست جوانان ما و مردم ما را به گونه‌ای بسازد که نه تنها در دهه اول بلکه در دهه‌های بعد هم جزو حافظان اصلی انقلاب اسلامی وولایت باشند.

این مسئول در ادامه افزود: حقیقتاما باید به جوانان و کسانی که دفاع مقدس را درک نکرده اند سفارش کنیم که درباره دفاع مقدس، اگر تحلیلی هم می‌خواهید بشنوید، از کسانی بشنوید که در خلق آن نقش داشتند. از امامی بشنوید که فرمود که ما در جنگ برای یک لحظه هم پشیمان نیستم. آنچه که در جنگ انجام دادیم درست همانی بوده است که باید انجام می‌دادیم.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان انقلاب و ایثارگری رزمندگان، دفاع از منافع ایران اسلامی فراتر از مرز‌های جغرافیایی رقم خورده و فرزندان برومند ایران در هر نقطه از دنیا که منافع نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاب کند پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند و بحمدالله ره آورد این اقتدار، شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه طلب بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال