فائزون| بالغ بر ۳۱۴ هزار بسته لوازم التحریر، ماسک و البسه به محصلان بی بضاعت اختصاص یافت

هدیه رهبر انقلاب به دانش آموزان سیستان وبلوچستان؛

بالغ بر ۳۱۴ هزار بسته لوازم التحریر، ماسک و البسه به محصلان بی بضاعت اختصاص یافت

علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نزسا از اختصاص ۱۲ هزار و ۴۰۰ بسته لوازم التحریر هدیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان بی بضاعت در سیستان وبلوچستان خبر داد.

کدخبر : 34709 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۰|۰۹:۴۷

به گزارش فائزون؛‌ علی اکبر جعفری در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون به تداوم خدمت بی منت در مناطق محروم اشاره و بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب اقتصادی که به خانوارها وارد شد در قالب رزمایش کمک های مومنانه دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: در این زمینه 12 هزار و 400 بسته لوازم التحریر هدیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان این خطه از کشور اختصاص یافت که بسته های کمک تحصیلی در اسرع وقت بین اقشار کم درآمد، خانواده های بی بضاعت و دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای افزایش شاخصه‌های فرهنگی و آموزشی مردم سیستان و بلوچستان  تاکنون گام‌های بسیار زیادی از سوی سپاه برداشته شده است، گفت: مرمت و بازسازی و احداث مدرسه در اقصی نقاط استان از جمله این خدمات به شمار می رود.

وی با بیان اینکه راه و روش شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است، گفت: گذشت و ایثار و فداکاری از خصوصیات بارز سردار دلها بود که این روش باید در آموزش و پرورش و نسل جدید نهادینه شود.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس ادامه داد: اهدای 300 هزار ماسک در راستای ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و کنترل اپیدمی کرونا یکی دیگر از اقداماتی است که در این مرحله از کمک های مومنانه در بین دانش آموزان به عنوان هدیه از سوی رهبر انقلاب، توزیع خواهد شد.

جعفری خاطر نشان کرد: اهدای 2 هزار البسه دانش آموزی اهدایی مقام معظم رهبری به دانش آموزان سیستان و بلوچستان نیز در زمره اقداماتی است که توزیع آنها از یکشنبه یازدهم مهرماه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال