فائزون| کمک مومنانه بسیج سازندگی با اهدای ۸ هزار بسته لوازم التحریر در سیستان وبلوچستان

لبخند مهر بر لبان دانش آموزان جنوب شرق جاری شد؛

کمک مومنانه بسیج سازندگی با اهدای ۸ هزار بسته لوازم التحریر در سیستان وبلوچستان

غلامرضا ملایی، مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان از توزیع هشت هزار بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

کدخبر : 34707 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۱۰|۰۹:۳۸

به گزارش فائزون؛‌ غلامرضا ملایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به توزیع 8 هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی - اسلامی در بین دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار، بیان کرد: این اقدام خداپسندانه در تداوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس وتقارن این هفته با شروع وبازگشایی مدارس و با برنامه ریزی های انجام شده مستمر و ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از کرونا وجود داشت یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان بود.

 مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: در این راستا هشت هزار بسته لوزام التحریر تهیه و در اختیار سپاه های شهرستانی برای توزیع بین دانش آموزان نیازمندِ شناسایی شده، قرار گرفت.

ملایی هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط در میان دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی جدید عنوان کرد و گفت: امید است که اجرای چنین برنامه های هدف دار، الگویی برای مسئولان و خیرین باشد چرا که علاوه بر حک لبخند بر لبان دانش آموزان منجر به کاهش آلام آنان و خانواده هایشان می شود.
 
انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال