فائزون|گزارشی از حضور نیروهای اعزامی سیستان و بلوچستان در واحد بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس

گزارشی از حضور نیروهای اعزامی سیستان و بلوچستان در واحد بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس

فائزون گزارشی از حضور نیروهای اعزامی سیستان و بلوچستان در واحد بهداری لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس را منتشر کرد.

کدخبر : 32416 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۱|۰۹:۴۳

به گزارش فائزون؛‌ واحد بهداری در تیپ ثارالله برای درمان مجروحان در خط مقدم ودرمان‌های پشت خط و حتی آموزش‌های خوددرمانی در شرایط اضطراری اقدامات مؤثری انجام می‌داد. این واحد در عملیات بیت‌المقدس جزو سازمان تیپ ثارالله قرار گرفت و مسئولیت آن تا عملیات والفجر مقدماتی به محسن چیذری واگذار شده‌بود. از عملیات مقدماتی مسئولیت به محمد سالاری سپرده شد. سپس از عملیات والفجر3 تا عملیات بدر به رضا اتحادی داده شد و در عملیات بدر خدا رضا پیرمرادی، والفجر 8 و کربلای 1 علی بهزادی، کربلای 4 رضا اتحادی، کربلای 5 رضا اتحادی و علی مرادی، کربلای10 تا والفجر10 علی مرادی، والفجر 10 سید احمد حسینی و در عملیات بیت‌المقدس7 و مرصاد علی مرادی مسئولان بهداری لشکرثارالله بودند. 27 نفر از نیروهای اعزامی سیستان و بلوچستان نیز در واحد بهداری لشکر حضور فعال داشتند که اسامی آنان عبارت است از:

دکتر محمدعلی زمانی، محمدمهدی صادقیان، عباس خیاطی، احمدعلی خسروی، رضا مهدوی، حمیدرضا شمالی، احمد فنایی، سید احمد فاطمی، غلامرضا حیدری‌نسب، عطاءالله صداقتی، علی غفوریان، منصور شکوهیان، غلامرضا منصوربستانی، رسول غلامی، نوری، کول‌زاده، شیرازی، عبدالحسین باقری و منصور سنچولی، احمد سرحدی، منوچهر شفیعی، علی شفعی، دکتر رضا سالاری، رضا توحیدی، سرگزی، علی‌جان حیدری و مهدی مزراعی.

علاوه‌بر این افراد که در واحد بهداری لشکر حضور داشتند، تعدادی از نیروهای این استان نیز به‌عنوان امدادگر در سازمان گردان‌ها مشغول به کار امداد پزشکی برای رزمندگان اسلام بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر






captcha
ارسال