فائزون|شهید محمد رضا حیران

شهید محمد رضا حیران

فائزون شهید محمد رضا حیران رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: خدایا به اشک نیمه شب مادران شهیدان و ناله فرزندان شهدا قسمت می دهم همه آرزومندان قبر حسین(ع) را به کربلا برسان.

نام:محمد رضا

نام خانوادگی:حیران

نام پدر:احمد

محل تولد:زاهدان

تاریخ تولد:۱۳۴۷/۷/۴

تاریخ شهادت:۱۳۶۷/۲/۴

محل شهادت:شلمچه

تحصیلات:چهارم متوسطه

کدخبر : 3091 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۲|۰۸:۲۲

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید محمد رضا حیران عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

 بارالها، از تو می خواهم که اگر لیاقت شهادت در راهت را دارم نصیبم گردان.

 بار پروردگارا، نیرویی به من عطا کن تا در راه خودت جانفشانی کنم.

 خداوندا، خجلم از این که نتوانستم فرائضم را به نحو احسن انجام دهم.

خدایا به اشک نیمه شب مادران شهیدان و ناله فرزندان شهدا قسمت می دهم همه آرزومندان قبر حسین(ع) را به کربلا برسان.

خداوندا، همه کسانی که به اسلام خدمت می کنند همه را در پناه خودت نصرت عنایت بفرما.

 بارالها، پیرجماران ما را در کنار مهدیت پایدار بدار.

 

محمدرضا حیران

 بسم الله الرحمن الرحیم

«اشهد ان لا اله الاّ الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان علیاً  ولی الله حقاً حقاً »

  « و لَا تَحسبنَّ الَّذینَ قُتلُوا فی سبِیلِ اللَّه أَمواتًا بلْ أَحیاء عنْد ربهِم یرْزقُونَ »

 با سلام به پیشگاه ابدیت امام زمان ( عج) و نایب برحقش رهبر بزرگوار انقلاب و با سلام به ایران، معلولین و با سلام به شهدای کربلای حسین(ع) از صدر اسلام تا کربلای ایران. بارالها با کوله باری از معصیت و قلبی سیاه و خجالت زده از تو می خواهم که اگر لیاقت شهادت در راهت را دارم نصیبم گردان و پدر و مادرم را از من راضی بگردان. بار پروردگارا نیرویی به من عطا کن تا در راه خودت جان فشانی کنم و مرا ببخش .خداوندا خجلم از این که نتوانستم فرائضم را به نحو احسن انجام دهم و در عمرم گناه زیاد کردم اما با کرمی که داشتی مر ا هیچ رسوا نکردی و به خدا پشیمانم، قلم عفو بر جرائم اعمالم بکش. خداوندا تو می دانی هر کس حقی بر گردنم دارد ،که یادم نیست خودت به بزرگواریت آن ها را از من راضی بفرما و همه مسلمین را ببخش و بیامرز .پروردگارا هر کاری کردم از روی ریا بود و خالصانه نبود. اما امیدوارم خودت هم آنها را قبول فرمایی و جهاد ما را جهاد در راه خودت پنداری. خدایا به خون شهیدان انقلاب به اشک نیمه شب مادران شهیدان و ناله فرزندان شهدا قسمت می دهم همه آرزومندان قبر حسین (ع) را به کربلا برسان .بارالها ، به عظمت مقربان درگاهت کسانی که به هر نحو قصد ضربه [ زدن] به این انقلاب و مسلمین را دارند،نابودشان بگردان. خداوندا همه کسانی که به اسلام خدمت می کنند همه را در پناه خودت نصرت عنایت بفرما. بارالها پیرجماران  ما را در کنار مهدیت پایدار بدار. در آخر چند جمله تذکر:

 اگر خداوندا شهادت نصیبم کرد ر اضی نیستم شخصی بی نماز بر سر سفره دعوت بنشیند و راضی نیستم در عزایم شرکت کند. همگی شاداب باشید هر چند خودم همیشه گرفته و غم زده بودم. راضی نیستم پدر و مادر عزیزم از کسی گله داشته باشند، که چرا در مراسم شرکت نکردید و هر چه سریع تر مردم را از عزا دور کنید و هر کس کاری دارد انجام دهد . اگر توانستید به جای رفتن شب جمعه بعد از ظهر سه شنبه بر سر مزارم بیایید و سوره قدر را بخوانید که ریا نباشد . اگر شهید شدم جسدم را در کنار سید محمد علی عبادی دفن نمایید.

 « والسلام »

 حقیر محمدرضا حیران

ارسال نظر






captcha
ارسال